انتخاب زبان

.: فارسی :.
.: العربیة :.
.: english :.
1396/12/04
  • گروه های علمی- تربیتی راهبران حرکت علمی المصطفی هستند
    ششمین اجلاس مدیران گروه های علمی – تربیتی المصطفی، عصر امروز با سخنرانی آیت الله اعرافی، رئیس جامعه المصطفی، به کار خود پایان داد.

  • نقش مهم مدیران گروه های علمی- تربیتی در اجرای طرح تحول آموزش
    نظام آموزشی جدید با توجه به ظرفیت های المصطفی قابل بسط و گسترش است و با امکانات مجموعه های مختلف المصطفی، قابلیت تطبیق دارد.

  • مشارکت گروه های علمی – تربیتی در پیشبرد برنامه های پژوهشی
    معاون پژوهش المصطفی در ششمین اجلاس مدیران گروه های علمی – تربیتی که صبح امروز در سالن عارف حسینی مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، خواستار مشارکت بیشتر گروه های علمی – تربیتی المصطفی در پیشبرد برنامه های پژوهشی شد.

  • اتخاذ رویکرد حوزوی در طرح تحول نظام آموزشی المصطفی
    ششمین اجلاس مدیران گروه های علمی- تربیتی المصطفی، صبح امروز با سخنرانی معاون آموزش المصطفی در سالن عارف حسیتی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) ادامه یافت.

  • لزوم مرجعیت قرآن در طرح تحول نظام آموزشی المصطفی
    معاون فرهنگی تربیتی المصطفی با اشاره به نیاز روزافزون جهان به آموزه های قرآنی، خواستار توجه بیشتر به قرآن کریم در طرح تحول نظام آموزشی المصطفی شد.

مهمترین اخبار
معاون آموزش المصطفی تشریح کرد
آخرین اقدمات در جهت اجرای طرح تحول نظام آموزشی
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، در نوبت عصر ششمین اجلاس مدیران گروه های علمی - تربیتی المصطفی، آخرین اقدمات جهت اجرایی سازی طرح تحول نظام آموزشی المصطفی را تشریح کرد.
آیت الله اعرافی در ششمین اجلاس مدیران گروه های علمی – تربیتی:
گروه های علمی- تربیتی راهبران حرکت علمی المصطفی هستند
ششمین اجلاس مدیران گروه های علمی – تربیتی المصطفی، عصر امروز با سخنرانی آیت الله اعرافی، رئیس جامعه المصطفی، به کار خود پایان داد.
جانشین ریاست المصطفی تاکید کرد
نقش مهم مدیران گروه های علمی- تربیتی در اجرای طرح تحول آموزش
نظام آموزشی جدید با توجه به ظرفیت های المصطفی قابل بسط و گسترش است و با امکانات مجموعه های مختلف المصطفی، قابلیت تطبیق دارد.
رئیس مدرسه عالی قرآن و حدیث المصطفی تبیین کرد:
پیشگامی المصطفی در طراحی نظام آموزشی پویا
نوبت صبح ششمین اجلاس مدیران گروه های علمی تربیتی جامعه المصطفی، با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رضایی اصفهانی، رئیس مدرسه عالی قرآن و حدیث المصطفی ادامه یافت.
معاون پژوهش المصطفی خواستار شد
مشارکت گروه های علمی – تربیتی در پیشبرد برنامه های پژوهشی
معاون پژوهش المصطفی در ششمین اجلاس مدیران گروه های علمی – تربیتی که صبح امروز در سالن عارف حسینی مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد، خواستار مشارکت بیشتر گروه های علمی – تربیتی المصطفی در پیشبرد برنامه های پژوهشی شد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی عنوان کرد:
اتخاذ رویکرد حوزوی در طرح تحول نظام آموزشی المصطفی
ششمین اجلاس مدیران گروه های علمی- تربیتی المصطفی، صبح امروز با سخنرانی معاون آموزش المصطفی در سالن عارف حسیتی مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) ادامه یافت.
معاون فرهنگی تربیتی المصطفی تبیین کرد
لزوم مرجعیت قرآن در طرح تحول نظام آموزشی المصطفی
معاون فرهنگی تربیتی المصطفی با اشاره به نیاز روزافزون جهان به آموزه های قرآنی، خواستار توجه بیشتر به قرآن کریم در طرح تحول نظام آموزشی المصطفی شد.
معاون بین الملل المصطفی در ششمین اجلاس مدیران گروه علمی- تربیتی:
تکیه جامعه المصطفی بر پیشینه هزار ساله حوزه های علمیه
معاون ارتباطات و بین الملل المصطفی، استاندارد سازی نوین آموزشی در ساحت دین با مرجعیت بخشی به المصطفی در حوزه بین الملل را هدف اصلی طرح تحول نظام آموزشی المصطفی دانست.

مروری بر منشور روحانیت امام خمینی(ره) از نگاه رئیس جامعه المصطفی العالمیه
امام راحل حوزه ای را در تراز انقلاب می دانند که مبارز، سیاسی و مجاهد و آماده تحمل رنج ها بوده و تاریخ حوزه را آمیخته با این مسائل عنوان کرده است.
+ اخبار بیشتر
آخرین اخبار
با حضور نماینده جامعه المصطفی در کشور افغانستان بررسی شد؛
نیازهای تدریسی کشور افغانستان در حوزه خواهران
نشست توجیهی «نیازهای تدریسی کشور افغانستان در حوزه خواهران» با حضور حجت الاسلام والمسلمین محامی و با همکاری اداره فرهنگی و معاونت آموزش موسسه آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد.
به همت واحد آموزش مدرسه عالی خواهران المصطفی (ص) مشهد برگزار شد
مراسم تقدیر از نخبه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی طلاب خواهر غیرایرانی
مراسم تقدیر از برترین های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی طلاب خواهر غیرایرانی صبح امروز در مدرسه عالی خواهران المصطفی مشهد برگزار شد.
پژوهشگر پژوهشگاه بین المللی المصطفی در گفتگویی؛
راهکارهای فلسفه برای تربیت کودک
دکتر لکزایی گفت: امام خمینی(ره) بحثی در مورد تربیت کودک دارند و در کتاب «شرح جنود عقل و جهل» می‏ نویسند: اولین مدرسه کودک، خانه است و اولین معلمان او، پدر و مادر. بعد ادامه می‏ دهند که پدر و مادر باید به صورت عملی کودک را تربیت کنند.

چند رسانه ای


                                                  تمام حقوق اين پايگاه متعلق به مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعه المصطفی می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

                                              تلفن تماس: 37172460 - 25 - 98+ ll نمابر: 37172457 - 25 - 98+ ll ايميل: news@miu.ac.ir