مرور سریع بیانیه گام دوم انقلاب

مرور سریع بیانیه گام دوم انقلاب

ریاست | آموزش | ارتباطات و بین الملل | پژوهش | فرهنگی تربیتی | بین الملل | یادداشت | آرشیو نشریات | چندرسانه ای | پیوندها | ارتباط با ما | العربیة | ENGLISH |
صفحه اصلی ریاست آموزش ارتباطات و بین الملل پژوهش فرهنگی تربیتی بین الملل


 تاریخ: شنبه ١٥ تير ١٣٩٨      ساعت: ٢٠:٣٤        شماره خبر: ١٠٢٣٤٥          پرینت

«حجت‌الاسلام والمسلمین خالق‌پور»:

بنای حرکت المصطفی، طرح تحول آموزشی است

جانشین رئیس جامعةالمصطفی در نشست صمیمی با کارکنان جامعةالمصطفی- واحد مشهد بیان کرد: با توجه به منطقه حساس شامات از نظر علمی، سیاسی و فرهنگی، نیاز به نیروی خبره داشتیم که «حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی‌مهر» برای این ماموریت سنگین و خطیر انتخاب شد.

گروه گزارش: جانشین رئیس جامعه المصطفی العالمیه در نشست صمیمی که با پرسنل جامعه المصطفی العالمیه مشهد داشت بیان کرد: با توجه به منطقه حساس شامات هم به لحاظ علمی و هم به لحاظ سیاسی  و فرهنگی، نیاز به یک نیروی خبره داشتیم که جناب حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر برای این ماموریت سنگین و خطیر  انتخاب شدند.

به گزارش مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، حجت‌الاسلام والمسلمین‌ خالق‌پور ادامه داد: این که ما فقط یک نماینده در منطقه  شامات داریم، به این معناست که کشورهای اقماری به دست بومی‌ها اداره می‌شود یا اگر اعزامی داشته باشیم، ذیل نیروی اصلی است که در آن منطقه مأمور شده است.

جانشین ریاست المصطفی همچنین گفت: مبنای حرکت ما در داخل، طرح تحول آموزشی است؛ لذا نخستین تأکید بنده، آشنایی هیئت علمی و گروه‌های علمی با طرح تحول است و حتی مباحثه کردن آن هم ضرر ندارد و باید این خط کاملاً روشن بشود.

وی در خصوص میزان اهمیت گروه‌های علمی جامعةالمصطفی بیان داشت: ما - چه در داخل و چه در خارج- محوریت گروه‌های علمی‌مان از نظر محتوا، تربیتی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین‌ خالق‌پور ادامه داد: پرچم‌دار المصطفی در برنامه‌ها، آموزش است باید شاخص کارمان را بگذاریم و شخصیت‌های توانمندی علمی بار بیاوریم؛ شخصیت‌هایی که واقعاً بتوانند در رویارویی با شخصیت‌های علمی کشورشان حرفی برای گفتن داشته باشند.

وی، در ادامه، گفت: استادان و  گروه‌های علمی ما باید بتوانند حکیم بار بیاورند.

جانشین ریاست المصطفی تبیین کرد: بنا نداریم نمایندگی‌های ما هر کدام جداگانه تصمیمات مختلفی بگیرند؛ ما باید براساس نیازهای کشورها طلابمان را آموزش بدهیم و اگر در کشوری به پنجاه طلبه در فلان رشته نیاز داشته باشیم، نباید به ۳۵۰طلبه در آن رشته آموزش داده شود. این، نکته ارتباط مسئولان نمایندگی‌های مختلف و هماهنگی آنها با سازمان مرکزی است.


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




جدیدترین اخبار

صفحه اصلی ریاست آموزش ارتباطات و بین الملل پژوهش فرهنگی تربیتی بین الملل