ریاست | آموزش | ارتباطات و بین الملل | پژوهش | فرهنگی تربیتی | بین الملل | یادداشت | آرشیو نشریات | چندرسانه ای | پیوندها | ارتباط با ما | العربیة | ENGLISH |
صفحه اصلی ریاست آموزش ارتباطات و بین الملل پژوهش فرهنگی تربیتی بین الملل


 تاریخ: يکشنبه ٢٤ اسفند ١٣٩٩      ساعت: ٠٧:٥٢        شماره خبر: ١١٦٠٤٨          پرینت

مدرسه عالی امیرالمؤمنین(ع) برگزار کرد ‌

رقابت ایده پردازی تبلیغ ماه مبارک رمضان

گروه خبر: رقابت ایده پردازی تبلیغ ماه رمضان به همت مدرسه عالی امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

یکی از مسائلی که با همه گیری ویروس کرونا به شدت تحت تأثیر قرار گرفت، تبلیغ معارف دینی است. بیشتر مراکز دینی، مساجد و مدارس متأثر از این پدیده، درهای خود را به روی مخاطبان بستند، هر چند برخی از این مراکز کوشیدند با بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، همچنان ارتباط تبلیغی خود را با مخاطبان حفظ نمایند، ولی هنوز خلأ ایده های جدید و خلاقانه برای تبلیغ معارف در چنین شرایطی احساس می شود.

رویداد ایده پردازی، بستری است برای طراحی ایده‌های نو و خلاقانه به دست طلاب با موضوع نشر معارف در شرایط کرونا و همچنین آموزش صاحبان ایده‌های جدید تبلیغی برای پرورش و به فعلیت رساندن ایده‌ها.

در این طرح، ضمن فراخوان طلاب به ایده پردازی در عرصه تبلیغ، ایده‌های برتر انتخاب و ضمن برگزاری کارگاه به منظور پروراندن ایده‌های ارائه شده، بهترین ایده‌های تبلیغی انتخاب شدند.

محور ها و چالش های این رقابت عبارت بود از:

- چالش دسترسی نداشتن به محافل حضوری در مسجد و مراکز اسلامی؛

- قابلیت ویژه ماه رمضان در ایجاد فراغت برای ارتباط با خدا؛

- چالش جذابیت برنامه های مذهبی در فضای مجازی.


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




جدیدترین اخبار

صفحه اصلی ریاست آموزش ارتباطات و بین الملل پژوهش فرهنگی تربیتی بین الملل