ریاست | آموزش | ارتباطات و بین الملل | پژوهش | فرهنگی تربیتی | بین الملل | یادداشت | آرشیو نشریات | چندرسانه ای | پیوندها | ارتباط با ما | العربیة | ENGLISH |
صفحه اصلی ریاست آموزش ارتباطات و بین الملل پژوهش فرهنگی تربیتی بین الملل


 تاریخ: شنبه ١٩ آبان ١٣٩٧      ساعت: ١١:٢٥        شماره خبر: ٩٥٥٨٨          پرینت
گفته های اسلام ستیزانه یک مقام رسمی در سوئد تحت پیگیری قانونی قرار می گیرد

گفته های اسلام ستیزانه یک مقام رسمی در سوئد تحت پیگیری قانونی قرار می گیرد

به گفته یک روزنامه محلی معاون شهردار شهر کلسکرونا در جنوب سوئد، به خاطر گفته های اسلام ستیزانه در شبکه های اجتماعی تحت بازرسی قانونی قرار می گیرد.

گروه بین‌الملل: به گفته یک روزنامه محلی معاون شهردار شهر کلسکرونا در جنوب سوئد، به خاطر گفته های اسلام ستیزانه در شبکه های اجتماعی تحت بازرسی قانونی قرار می گیرد.
به گزارش مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعه‌المصطفی، یک مقام رسمی در سوئد به خاطر گفته های اسلام ستیزانه در شبکه های اجتماعی تحت بازرسی قانونی قرار می گیرد. معاون شهردار شهر کلسکرونا در جنوب سوئد، که در گفته های نژادپرستانه و اسلام ستیزانه ای، اذان مسلمانان را با بمب گذاری های تروریستی مرتبط دانسته بود، تحت بازرسی قرار می گیرد.
 
دادستان ها، تحقیقاتی را در رابطه با کریستوفر لارسون، معاون شهردار شهر ساحلی کلسکرونا در در استان بلکینگه در جنوب سوئد آغاز کرده اند. وی متهم به گذاشتن پیام های نفرت محور علیه جامعه مسلمانان در شبکه های اجتماعی در یک سال گذشته شده است.
 
لارسون در شبکه اجتماعی فیس بوک مدعی شده بود که مساجد در سوئد نبایستی اجازه پخش اذان از بلندگوها را داشته باشند زیرا صدای «الله اکبر» همان صدایی است که بمب گذاران تروریستی از آن برای منفجر کردن خودشان در عملیات های انتحاری استفاده می کنند.
 
ماگنس منهامر یک نماینده حزب سوسیال دموکرات درسوئد شکایت نامه ای جنایی علیه لارسون پر کرده و یک رسانه محلی اخیرا اعلام کرده مقامات داستانی تحقیقاتی در رابطه با وی آغاز کرده اند.
 
لازم به ذکر است لارسون یک عضو حزب محافظه کار دموکرات سوئد است و مدعی شده که حرف هایش اهانتی علیه اسلام و مسلمانان محسوب نمی شوند.
 


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




جدیدترین اخبار

صفحه اصلی ریاست آموزش ارتباطات و بین الملل پژوهش فرهنگی تربیتی بین الملل