ریاست | آموزش | ارتباطات و بین الملل | پژوهش | فرهنگی تربیتی | بین الملل | یادداشت | آرشیو نشریات | چندرسانه ای | پیوندها | ارتباط با ما | العربیة | ENGLISH |
صفحه اصلی ریاست آموزش ارتباطات و بین الملل پژوهش فرهنگی تربیتی بین الملل


 تاریخ: سه شنبه ٥ اسفند ١٣٩٩      ساعت: ١٣:٣٠        شماره خبر: ١١٥٨٣٠          پرینت

معاونت فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی انجام داد

انتشار نشریه «فرهنگ پویا»

گروه خبر: معاونت فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی به مناسبت هفته تربیت، نشریه «فرهنگ پویا» را درباره ابعاد زندگی علمی، تربیتی حضرت آیت الله علامه مصباح یزدی و خدمات ایشان در تولید اندیشه‌ دینی و تربیت شاگردان ممتاز منتشر نمود.

در این نشریه مطالب زیر ارائه گردیده است:

«علامه مصباح؛ مصداق بارز جمع عقلانیت و تعبد»، «ملکه اجتهاد؛ پیش نیاز ورود تخصصی به علوم انسانی»، «واقعاً مصباح بود»، «علامه مصباح؛ فقید ذوابعاد و تمام عیار»، «آیت‌الله مصباح؛ هدیه الهی به جامعه اسلامی»، «استاد بر گردن ما حق داشت»، «نوآوری های علامه مصباح در دایرةالمعارف علوم عقلی اسلامی»، «علامه مصباح و علوم انسانی»، «مراحل اسلامی سازی علوم انسانی از دیدگاه علامه مصباح یزدی»، «روشنای مصباح و روشن فکری دینی»، «معناشناسی دین از دیدگاه علامه مصباح یزدی»، «نقش علامه مصباح در گسترده معارف قرآن و حدیث»، «نقش مردم در حکومت از منظر علامه مصباح یزدی»، «جایگاه مردم در جامعه اسلامی از منظر آیت‌الله مصباح یزدی»، «آیت‌الله مصباح و مفهوم دموکراسی در جمهوری اسلامی»، «عقبه تئوریک نظام»، «تک نگاره هایی از مدیریت شایسته علامه مصباح یزدی»، «بررسی مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک و راهبردی حضرت آیت الله مصباح»، «علامه مصباح یزدی؛ مدیری تحول آفرین»، «برنامه ریزی در سیره آیت‌الله مصباح یزدی»، «گفتمانی در چارچوب اسلام اصیل»، «چشمه زلالی برای تشنگان حقیقت»، «اذان اسلام در نغمه ناقوس‌ها»، «سفیر توحید در سرزمین هزار معبد»، «مجاهدی استوار در سنگر مبارزه با انحرافات مدرن»، «نماد مجاهدت پایدار»، «بنیان مرصوص»، «مرزبانی مبانی اسلام ناب»، «باران عاطفه»، «دریای مهربانی»، «کتب راه گشا»، «اضلاع سه گانه شخصیت علامه مصباح»، «پاسدار سنگرهای ایدئولوژیک».


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 

خروج




جدیدترین اخبار

صفحه اصلی ریاست آموزش ارتباطات و بین الملل پژوهش فرهنگی تربیتی بین الملل