مراسم تکریم و معارفه مدیران سابق و جدید نمایندگی اصفهان

مراسم تکریم حجت الاسلام والمسلمین سید امیررضا طاهایی و معارفه حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابراهیم رضایی، رئیس جامعه المصطفی العالمیه نمایندگی اصفهان با حضور پرشور میهمانان مدعو از مراکز و نهادهای مختلف استان اصفهان و همراهی اساتید و طلاب مجتمع آموزش عالی اصفهان برگزار گردید.

در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته وحدت و اجرای گروه تواشیح در مدح و منقبت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله تعدادی از طلاب و دانش آموختگان مجتمع آموزش عالی اصفهان ضمن عرض خیر مقدم و تبریک ایام، برخی پیشنهادات خود را در ارتباط با فعالیت های تشکل ها و اعزام مبلغان و حمایت از آنها بیان نموده و از زحمات و تلاش‌های ریاست سابق نمایندگی تقدیر و تشکر و برای رئیس جدید آرزوی توفیق روز افزون نمودند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین طاهایی ضمن تبریک به مناسبت هفته وحدت و تقدیر و تشکر از همه مدعوین و مهمانان، اذعان داشت: حضور سه ساله در اصفهان بسیار ارزشمند برای بنده بود و بهره کافی و وافی از محضر علمای و اساتید اصفهان بردم و از خداوند منان بسیار شاکرم که این توفیق خدمتگزاری به سربازان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را به من داد.

وی جامعة المصطفی را از ثمرات اثر بخش انقلاب اسلامی دانست که بعد از انقلاب مثمر شده و ثمرات آن در اقصی نقاط جهان قابل مشاهده است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضایی هم ضمن تشکر از میهمانان و حسن اعتماد ریاست جامعه المصطفی العالمیه در راستای اعطای این مسئولیت ارزشمند و خطیر اذعان داشت: ما میراث دار حوزه علمیه و علمای بزرگی از قرون گذشته تاکنون هستیم و با توجه به جامعه حوزوی و دانشگاهی با ظرفیتی بسیار عظیم که در اصفهان هست ضرورت کار و تلاش را برای ما دوچندان نموده است.

مهمان ویژه این مراسم حضرت آیت الله طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان نیز ضمن اشاره به فعالیت‌های چشمگیر حجت الاسلام طاهایی و تقدیر و تشکر از ایشان و روسای قبلی افزود: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی این نهاد مقدس را به وجود آورد و این کار بسیار عظیمی است که از سرتاسر دنیا این طلاب را جمع کنیم و تربیت کنیم و به عنوان سفیر انقلاب و سفیر اهل بیت (علیهم السلام) اعزام نماییم. اگر جمهوری اسلامی هیچ کاری نکرده بود جز این کار، این بسیار ارزشمند و کار عظیمی بود.

حجت الاسلام و المسلمین خالق پور، جانشین ریاست جامعه المصطفی در ابتدای صحبت‌های خود به شرح و تفسیر آیه مبارکه “لقد کان لکم فی رسول الله اسوه حسنه ” و بیان مصادیق آن پرداخته و افزود: در حوزه مدیریتی پیامبر(ص) دو ویژگی بسیار آشکار بود؛ یکی عقد اخوت بین مهاجرین و انصار و همکف بودن پیامبر و امیرالمومنین در عقد اخوت . دوم پیامبر اکرم(ص) برای جهانی شدن اسلام هم اعزام مبلغ به کشورهای مختلف و هم دعوت از آنها را در پیش گرفت. از این رو جامعه المصطفی هم رابط جهانی شدن اسلام است و باید تعاملات خوبی با مراکز و نهادهای مختلف داشته باشد.

وی ضمن اعطای حکم ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر رضایی، از زحمات و تلاش‌های و حجت الاسلام و المسلمین طاهایی در مدت ریاست خود در نمایندگی اصفهان تقدیر و تشکر نمود.

در پایان مراسم به جهت تقدیر و سپاس هدایای مجموعه های مختلف استانی به ریاست سابق تقدیم گردید.