مراسم دعای طلاب پاکستانی مقیم قم برای پیروزی جبهه مقاومت

مسئول فرهنگی جامعه روحانیت بلتستان پاکستان از برگزاری مراسم قرائت دسته‌جمعی دعای توسل در حسینیه بلتستانیه قم برای سلامتی سید مقاومت "سید حسن نصرالله" و پیروزی جبهه مقاومت در لبنان و فلسطین خبر داد.

حجت الاسلام مهدی کربلایی خاطرنشان ساخت: در پی حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل به لبنان و فلسطین که به شهادت جمع کثیری از مردم بی گناه لبنان و غزه منجر شد، این مراسم برای پیروزی کامل ملت لبنان و فلسطین و جهت سلامتی و شفای مجروحان غزه و لبنان در حسینیه بلتستانیه قم برگزار شده است.

گفتنی است شرکت کنندگان با قرائت آيات قرآن کریم و زمزمه دعای ۲۷ صحیفه سجادیه و توسل به اهل بیت (علیهم السلام) برای سلامتی سید مقاومت سید حسن نصرالله و پیروزی جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان دعا کردند و در پایان، پس از سردادن شعارهای ضد استکباری و ضد صهیونیستی انزجار خود را از جنایات وحشیانه اسرائیل اعلام کردند.

در پایان این مراسم رئیس جامعه روحانیت بلتستان پاکستان در سخنرانی کوتاه خود گفت: دعا و مناجات برای پیروزی جبهه اسلام کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

حجت الاسلام سید احمد رضوی در ادامه افزود: ما طلاب و علمای پاکستانی درصورت فرمان امر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای برای مبارزه با جبهه کفر آمادگی خود را اعلام می داریم.