مراسم افتتاحیه نمایشگاه هفته پژوهش برگزار شد

آئین افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش جامعةالمصطفی با حضور اساتید، طلاب و دانش پژوهان و پژوهشگران المصطفی برگزار شد

حجت الاسلام نوبخت در گفتگو با مرکز خبر و اطلاع رسانی جامعةالمصطفی، با بیان این که انتشارات بین المللی المصطفی در سال پژوهشی جدید ۶۸ اثر چاپ اول و بیش از ۷۰۰ اثر تجدید چاپ داشته است، خاطرنشان کرد: کمیته اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعةالمصطفی همزمان با تاسیس دبیرخانه هفته پژوهش کار خود را آغاز نمود.

وی ضمن اشاره به رشد فعالیت نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی جامعةالمصطفی در گذر زمان، اظهار داشت: سال قبل نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی با برپایی ۳۴ غرفه فعالیت نمود و امسال نیز مراکز پژوهشی و آموزشی جامعة المصطفی در قالب ۴۷ غرفه آثار خود را عرضه نمودند.

رئیس انتشارات بین المللی جامعةالمصطفی با بیان این که چاپ، آماده سازی و نشر تمام آثار آموزشی و پژوهشی واحد های جامعة المصطفی در این نمایشگاه توسط کمیته اجرایی صورت گرفته است، اظهار داشت: در این ایام با توجه به ویژه برنامه‌های هفته پژوهش، کمیته اجرایی فعالیت خود را افزایش داده است.

وی استقبال از میهمانان خارجی و داخلی را بخشی از رسالت‌های کمیته اجرایی همایش توصیف نمود و اذعان داشت: اسکان، پشتیبانی و رسیدگی به امورات نمایشگاه و نیز مشارکت و همیاری در برگزاری نشست‌ها، جلسات نقد کتاب و برگزاری اجلاسیه انجمن ها و نکوداشت پژوهشگران تنها بخشی از فعالیت های ارزشمند همکاران کمیته اجرایی است که در یک ماه اخیر به صورت شبانه روزی دنبال شده است.

حجت الاسلام نوبخت در بخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به دعوت کمیته اجرایی نمایشگاه از تمام مراکز پژوهشی و آموزشی داخل کشور، یادآور شد: از تمام مدارس علمیه و مجموعه های آموزشی و پژوهشی شهر مقدس قم دعوت به عمل آمده، تا با حضور در نمایشگاه از نزدیک در جریان رویکردهای پژوهشی مراکز و مجموعه های جامعةالمصطفی قرار بگیرند.