قیام قمی‌ها به احترام سیدالشهدای خدمت + فیلم و عکس

اهالی دیار کریمه اهل بیت سلام الله علیها از مرد و زن، پیر و جوان و کودک و نوجوان خود را به بلوار پیامبر اعظم(ص) رسانده اند تا به میهمانان ویژه ای که جان عزیز و همه هستی‌شان را برای خدمت و رفاه و آسایش و آرامش ایران و ایرانی فدا کردند، ادای احترام کنند.

یکم خرداد ۱۴۰۳ روز متفاوتی در قم بود و قمی‌ها میهمانان بسیار عزیز و ویژه ای دارند که سرشناس ترین آنها سیدالشهدی خدمت و رئیس جمهور شهید است که ۱۰ روز قبل هم میهمان مردمان این دیار بود. مردم از جای جای استان خود را به محل میهمانی رسانده اند تا برای آخرین بار خادم ملت و سردار خدمت را در آغوش بگیرند البته این بار پیکر مطهرش را.

مراسم به یادماندنی تشییع و وداع با سیدمحرومان و رئیس جمهور محبوب و مردمی که باید او را سیدالشهدای خدمت خواند و یاران عزیزش، با حضور پرشور مردم انقلابی قم که ساعت ها منتظر رسیدن میهمانانشان بودند از بلوار پیامبراعظم(ص) به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

خیابان های منتهی به مسیر تشییع شهدای خدمت مملو از جمعیت عزاداری بود که با چشمانی اشکبار برای قدردانی از سیدمحرومان و یاران عزیزش به میدان آمده اند و شعار سر می‌دهند «رئیسی رئیسی شهادتت مبارک»، «ای یاور محرومان تشکر تشکر»، «لبیک یا حسین (ع)» و …

روایت غم و اندوه و اشک امروز مردم وفادار و قدرشناس قم، روایت مردمانی است که همیشه مشهدالرضا(ع) را پناهگاه خود دانسته‌اند اما این‌بار، همین مردم با چشمانی اشکبار و قلب هایی مالامال از ماتم پیکر خادمان امام رئوف و شهید جمهور را تشییع و بدرقه می کنند.

اهالی دیار کریمه اهل بیت(س) و خاستگاه انقلاب اسلامی از مرد و زن، پیر و جوان و کودک و نوجوان خود را به بلوار پیامبر اعظم(ص) رسانده اند تا پیکرهای مطهر شهدایی را تشییع کنند که جان عزیز و همه هستی‌شان را برای خدمت و رفاه و آسایش و آرامش ایران و ایرانی فدا کردند.

دریای جمعیت عزادار به حدی بود که سرتاسر مسیر ۷ کیلومتری بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران را پوشانده و به تعبیر عامیانه جای سوزن انداختن نیست و حرکت خودروی حامل پیکرهای مطهر شهدای خدمت را بسیار کند کرده بود

موکب های مردمی هم در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) تا مسجد مقدس جمکران برای خدمت رسانی به جمعیت عزادار برپا شدند و در حال خدمت به عزاداران و شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان عزیزش بودند.

مردم وفادار همه آمده اند تا هم با شهدا تجدید میثاق کنند و هم اعلام کنند که قدر خدمت خادمان مخلص را می دانند و پای انقلابشان ایستاده اند و قدمی از آرمان ها و حمایت از مظلومان غزه و فلسطین عقب نمی نشینند و آماده شهادتند و خون شهیدان نیروی محرکه آنان برای دفاع از اسلام و قرآن و مظلومان عالم است.

پیکرهای مطهر آیت الله حاج سید ابراهیم رئیسی سیدالشهدای خدمت و همراهان عزیز پس از تشییع بسیار باشکوه و تاریخی مردم وفادار و قدرشناس قم به مسجد مقدس جمکران رسیدند و دعای توسل با حضور خانواده های شهدا برگزار شد و پس از دعای توسل، منتظران ظهور منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) آخرین وداع را با شهدای عزیز خدمت انجام دادند و پیکرهای مطهر رئیس جمهور شهید و یارانش را بدرقه نمودند.