هفدهمین جشنواره قرآنی و حدیثی همسران و فرزندان طلاب المصطفی         

دبیرخانه هفدهمین جشنواره قرآنی و حدیثی همسران و فرزندان طلاب جامعة المصطفی آغاز به کار کرد. 

 

نهاد مقدس خانواده همواره به آرامش برخاسته از رحمت الهی نیازمند است و قرآن‌کریم به عنوان یک حقیقت جاوید در عرصه بین‌الملل، بهترین وسیله آرامش‌بخشی و چراغ‌راه خانواده‌های المصطفایی در مسیر تبلیغ و ترویج مکتب نورانی اهل‌بیت:  به شمار می‌رود.

در این راستا هفدهمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی خانواده‌های طلاب المصطفی به منظور زمینه‌سازی بهره‌مندی تک‌تک همسران و فرزندان خانواده بزرگ المصطفی از خوان بی‌منتهای مصحف مهر و سفره پربرکت عترت طاهره، برگزار می شود.

در هفدهمین جشنواره بین‌المللی قرآنی و حدیثی خانواده‌های طلاب المصطفی تنها همسران و فرزندان طلاب جامعةالمصطفی در صورتی که طلبه المصطفی نباشند می توانند شرکت کنند و همسران و فرزندان اعضای شورای برنامه ریزی، ستاد برگزاری، عوامل اجرایی، داوران و طراحان سوال، مجاز به شهرکت نخواهند بود.

هر داوطلب می تواند در هر بخش معارفی، حفظ، گروهی و غیرحفظ فقط یک رشته را می تواند انتخاب نماید.

همزمان با ثبت نام به صورت حضوری، ارزیابی اولیه از ثبت نام کننده گرفته می شود و در انتخاب رشته مناسب به مخاطب راهنمایی های لازم ارائه می گردد.

تمامی ثبت نام ها باید در فایل اکسل تنظیم شده توسط اداره قرآن و حدیث مرکز امور خانواده ها وارد و فایل نهایی به دبیرخانه ارسال گردد.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از طریق سامانه پیشخوان طلاب به آدرس https://prefahi.miu.ac.ir  و یا به صورت حضوری در مراکز قرآنی و حدیثی، مجتمع های مسکونی، مدارس و آموزشگاه های وابسته به مرکز امور طلاب و  خانوادهها  اقدام کنند.

آدرس دبیرخانه مرکزی: قم خیابان صفائیه، کوچه شماره ۸۸، دبستان و دارالقرآن امیرالمومنین (مرکز قرآنی و حدیثی نورالثقلین)  تلفن دبیرخانه: ۳۷۸۳۱۲۵۲ و ۳۷۸۳۱۲۵۴

زمان ثبتنام: ۲۳/۰۶/۱۴۰۳ تا ۳۱/۰۶/۱۴۰۳