رئیس جامعةالمصطفی در گردهمایی بزرگ خانواده فاطمی:

پرچمداری از گفتمان انقلاب اسلامی در جهان مایه افتخار جامعةالمصطفی است

نخستین گردهمایی بزرگ خانواده جامعةالمصطفی العالمیه با عنوان خانواده فاطمی با سخنرانی رئیس جامعةالمصطفی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

ماه رجب فرصتی برای نورانیت بخشی به دلها

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی در این گردهمایی ضمن تبریک ایام پربرکت ماه رجب و موالید و اعیاد این ماه مبارک و نیز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، اظهار داشت: رجب، ماه استغفار، عبادت، ذکر، روزه و بندگی خداوند است و به تعبیر رسول خدا(صلی الله علیه و آله)، ماه خداست. فرصت‌های بسیار ارزشمندی در این ماه در اختیار داریم که از نعمات الهی به شمار می‌آید. ماه رجب فرصتی برای نورانیت بخشی به دلهاست و از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم همه ما از فیوضات این ماه عزیز بهره‌مند باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور خانواده‌های کارکنان جامعةالمصطفی، ابراز داشت: خدمتگزاران در جامعةالمصطفی با همدلی و صبوری شما عزیزان مشغول به ارائه خدمتی ارزشمند در صحنه عالم هستند. یقینا شما همسران و فرزندان عزیز سهم عمده‌ای در اجر و ثواب نشر معارف الهی و اهل بیتی(علیهم السلام) در عالم دارید.

خدمت گزاران در المصطفی تجلی و تجسم این نهاد مبارک هستند

رئیس جامعةالمصطفی، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی، ابراز داشت: انقلاب اسلامی برای ملت ما و همه مسلمانان و بشریت، یک حادثه عظیم و پر اهمیت است. تجسم و تجلی نهاد مبارک جامعةالمصطفی که در دامن انقلاب اسلامی روییده است و امروز به عنوان یک نهاد فعال و پویا و اثربخش در عرصه عالم فعالیت می‌نماید، شما عزیزان هستید. المصطفی محصول کار، هنر و خدمت شماست و امروز در اقصی نقاط عالم، آثار این کار مشاهده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ خدمت و توفیقی بالاتر از نشر و ترویج معارف الهی در جهان وجود ندارد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی منشأ حوادث مهمی در عرصه عالم بوده، که یکی از آثار و برکات آن، شکل‌گیری جامعةالمصطفی است. انقلاب اسلامی گرمایی است که به پیکر بی روح و سرد جهان مادی امروز دمیده است. تمدن و فرهنگ سلطه‌جویی که قرن‌هاست بر عالم تسلط دارد و می‌خواهد بر همه عرصه‌های عالم، اعم از سیاست و فرهنگ حکمرانی کند، از روز نخست در برابر پدیده مبارک انقلاب اسلامی موضع گرفت و تا امروز این دشمنی‌ها ادامه دارد.

کینه‌ورزی غرب، محصول ایستادگی انقلاب اسلامی در برابر تفکر سلطه‌جو و مادی‌گرای غرب است

رئیس جامعةالمصطفی با تاکید بر صف آرایی جریان سلطه در برابر انقلاب اسلامی از نخستین روزهای پیروزی انقلاب، خاطرنشان کرد: تمام تلاش و آرزوی فرهنگ مادی سلطه‌گر و استعماری بر آن است که هیچ سخن مخالفی اجازه حضور در عالم را نداشته باشد. کینه‌ورزی که امروز پس از گذشت بیش از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی مشاهده می‌کنیم، محصول ایستادگی تفکر الهی در برابر تفکر سلطه جوی مادی است.

وی یکی از مهم‌ترین آسیب‌های فرهنگ استعماری غرب علیه بشریت را فروپاشی جایگاه خانواده و زن در جامعه برشمرد و یادآور شد: این جریان به دنبال آن است تا ارزش های غیراخلاقی خود را بر همه عالم مسلط نموده و برهنگی و دفاع از جریان‌های انحرافی را به عنوان ارزش‌های تمدنی جدید ترویج نماید و هرگونه مخالفت با آن را نیز به شدت محکوم می‌کند. فرهنگ غرب، نهاد مبارک خانواده که در میان همه پیروان ادیان الهی به عنوان کانون پرورش نسل پاک شناخته می‌شود را هدف گرفته است.

اسلام و انقلاب اسلامی، مدافع واقعی حقوق زنان است

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی اسلام و انقلاب اسلامی را برخلاف جریان‌هایی که به بانوان نگاه ابزاری و تجاری دارند، مدافع واقعی حقوق زنان دانست و ادامه داد: فرهنگ استعماری امروز به جای پاسخگویی و قبول مسئولیت نسبت به این فاجعه فرهنگی، از همه عالم طلبکار است و دیگر ملت‌ها را محکوم می‌نمایند که چرا این بی‌اخلاقی ها و ضدارزشها را نمی پذیرند و در برابر آنها مقاومت می‌کنند! انقلاب اسلامی در کنار همه ارزش‌های والایی چون عدالت، استقلال ملت‌ها و دفاع از مظلومان که به بشریت ارائه کرده است، پرچمدار دفاع از اخلاق، معنویت، عفاف، حیا و خانواده است و برای آن هزینه نیز پرداخت می‌نماید.

رئیس جامعةالمصطفی در پایان، پرچمداری از گفتمان انقلاب اسلامی در جهان را رسالت و مایه افتخار جامعةالمصطفی دانست و ابراز داشت: به برکت گفتمان الهی انقلاب اسلامی، امروز بانوان ما در همه عرصه‌ها رشد و پیشرفت چشمگیری داشته‌اند. امروز نزدیک به شصت درصد ظرفیت مراکز علمی ما به دختران اختصاص یافته است و تربیت بیش از هفتاد هزار پزشک زن تنها نمونه‌ای از پیشرفت‌های واقعی زنان کشور پس از انقلاب اسلامی به شمار می‌آید.