مراسم تجلیل از اساتید و محصلان برتر آموزشی خواهر در نمایندگی المصطفی افغانستان

مراسم تجلیل از اساتید و محصلان برتر آموزشی در سالن همایش های دانشگاه بین المللی المصطفی(ص)- افغانستان با حضور ریاست محترم دانشگاه جناب دکتر سید عبدالحمید ثابت، معاونت ها، اساتید و خواهران دانشجو برگزار شد/ در ادامه مراسم از خانم سیمین احمدی به عنوان استاد برترو نیز از 8 تن از دانشجویان برتر هر رشته و 14 نفر از دانشجویان بعنوان نمایندگان صنوف با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر و تشکر گردید.

مراسم تجلیل از اساتید و محصلان برتر آموزشی در سالن همایش های دانشگاه بین المللی المصطفی(ص)- افغانستان با حضور ریاست محترم دانشگاه جناب دکتر سید عبدالحمید ثابت، معاونت ها، اساتید و خواهران دانشجو برگزار شد.

مراسم که اجرای آنرا خانم کوثر عمرانی از دانشجویان علوم قرآن و حدیث بر عهده داشت با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری محترم جناب فضل احمد امید از دانشجویان مقطع لیسانس رشته علوم قرآن و حدیث آغاز شد. در این مراسم خانم ها سمیه عزیز، فرشته حسینی و فاطمه حسن زاده به ترتیب مقاله و دکلمه ای را در مورد تجلیل از روز دانشجو و ارزش علم و دانش قرائت نمودند.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر ثابت، رئیس دانشگاه بین المللی المصطفی افغانستان مطالبی را پیرامون ارزش و جایگاه علم و دانش از منظر اسلام مطرح نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ثابت اظهار داشت: منظور اسلام از علم علمی است که در راه نجات انسان از گمراهی باشد و علمی باشد که در راه اطاعت و بندگی الهی باشد، نه علمی که به بشر و جامعه انسانی خیانت می کند، منظور از ارزش علم در اسلام، علمی است که در جهت هدایت انسان و اطاعت و تقرب الهی باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: محصلان گرامی اگر می خواهند در آینده محصل موفقی باشند، باید علمی را بیاموزند که در کنارش عمل و اخلاق و معنویت نیز باشد تا باعث نجات جامعه از گمراهی و مشکلات شود.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ثابت در اخیر از تلاش ها و زحمات اساتید و دانشجویان برتر و نمایندگان ایشان تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مراسم از خانم سیمین احمدی به عنوان استاد برترو نیز از ۸ تن از دانشجویان برتر هر رشته و ۱۴ نفر از دانشجویان بعنوان نمایندگان صنوف با اهدای لوح تقدیر و جوایز نفیس تقدیر و تشکر گردید.

گزارش تصویری