به همت مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی بررسی شد؛

تبیین شخصیت امام خمینی(ره) ویژه زبان آموزان نمایندگی اصفهان

در آستانه‌ی ۱۴خرداد و به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، نشست علمی با موضوع نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار آن توسط مقام معظم رهبری(حفظه الله) ویژه زبان آموزان نمایندگی اصفهان برگزار شد. در این نشست، شخصیت و ویژگی‌های امام خمینی(ره)، مبارزات امام با رژیم پهلوی، جنایات رژیم پهلوی، […]

در آستانه‌ی ۱۴خرداد و به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، نشست علمی با موضوع نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی ایران و استمرار آن توسط مقام معظم رهبری(حفظه الله) ویژه زبان آموزان نمایندگی اصفهان برگزار شد.

در این نشست، شخصیت و ویژگی‌های امام خمینی(ره)، مبارزات امام با رژیم پهلوی، جنایات رژیم پهلوی، نقش امام در پیروزی انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب توسط ایشان و همچنین استمرار راه امام و انقلاب توسط جانشین ایشان امام خامنه ای دام ظله بررسی و تبیین گردید.

حجت الاسلام زارعی از اساتید مرکز آموزش زبان و معارف اسلامی نمایندگی اصفهان در ادامه صحبت های خود پیرامون عظمت روحی و ویژگی های امام خمینی(ره) اظهار داشت: امام(ره) دارای خصوصیات منحصر به فردی از جمله: تقوا، زهد، تهذیب نفس، آزادگی و عشق به خدا، جاذبه و دافعه، غیرت دینی، عفو، تواضع و صبر و بردباری بودند.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) درس آزادگی را در علم و عمل به همه‌ی مردم دنیا آموختند، خاطرنشان ساخت: امام خمینی(ره) اسلام شناسی عظیم بود كه با ذره ذره‌ی وجود خود اسلام را درك كرد و آن را به خوبی شناخت؛ به همین دلیل اسلام را به شكل اصیل تفسیر كرد و اسلام خواهی را مهم‌ترین مسأله‌ی زندگی مسلمین گرداند.