بازدید هیئتی از وزارت تحصیلات عالی افغانستان از نمایندگی جامعةالمصطفی

هیئت دعوت و ارشاد وزارت تحصیلات عالی افغانستان از نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه در افغانستان بازدید نمودند.

 

در این بازدید در ابتدا هیئت وزارت در جمع اساتید پوهنتون حاضر شده و در جلسه‌ای با حضور استادان و اعضای کدر علمی در سالن دفاعیه پوهنتون شرکت کردند.

سید عزت الله احمدی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به هیئت دعوت و ارشاد وزارت تحصیلات عالی، گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی_ دینی انجام شده در نمایندگی جامعة المصطفی العالمیه افغانستان ارائه نمود.

پس از آن شاکرالله وحدت رئیس دعوت و ارشاد وزارت تحصیلات عالی افغانستان، از حضور در جمع اساتید نمایندگی جامعةالمصطفی ابراز خرسندی نمود و از ریاست و مسؤلین نمایندگی جامعة المصطفی افغانستان   قدردانی کرد.

وی در سخنانی ضمن یادآوری مسؤولیت اجتماعی مسلمانان در قبال همدیگر به اهمیت مسئولیت استاد و معلم در جامعه اشاره و آن را وظیفه سنگین و خطیر دانست که دین اسلام بر عهده ما گذاشته است، بر همین اساس یاد آور شد: همه ما در قبال تربیت صحیح دینی و اسلامی افراد جامعه مسؤولیت داریم .

سپس هیئت دعوت و ارشاد وزارت تحصیلات عالی افغانستان همزمان با اذان ظهر، در نماز خانه حضور یافتند و پس از اقامه نماز ظهر سید محمد عالمی ضمن خیر مقدم راجع به ارزش وقت و زمان صحبت نمودند و پس از آن شاکر الله وحدت رئیس دعوت و ارشاد وزارت راجع به مدیریت درست زمان و استفاده درست از فرصت‌های زندگی مطالبی را تبیین نمود.