در نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان؛

 دوره تربیت مدیر و مربی مدارس عصری برگزار شد

اختتامیه دوره تربیت مدیر و مربی مدارس عصری مقدماتی در نمایندگی  جامعةالمصطفی در خراسان با تقدیر از برگزیدگان دوره برگزار شد.

دکتر حسین روزبه،‌ معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در مراسم اختتامیه دوره تربیت مدیر و مربی مدارس عصری مقدماتی در مشهد با بیان اینکه درگذشته تلاش دشمن تسخیر سرزمین‌های اسلامی بوده است، اظهار داشت: امروز دشمنان اسلام تلاش می‌کنند افکار مردم را تسخیر کنند و آن را به اسارت خود دربیاورند، امروز فضای مجازی میز مبارزه دشمن با ما است.

وی ادامه داد: مدارس عصری جمهوری اسلامی هدف بزرگی را دنبال می‌کنند، با حضور مدیران و معلمان نخبه، با تعلیم و تربیت دانش آموزان می‌خواهند در تمدن نوین اسلامی نقش داشته باشند.

معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تصریح کرد: گفتمان انقلاب اسلامی روبه‌جلو است، تمدن نوین اسلامی با تکیه ‌بر ارزش‌ها و اهداف این نهضت در جهان تحقق پیدا می‌کند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صالح، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های حضرت زینب (س) خردورزی بود، اظهار داشت: حضرت زینب(س) با شجاعت و علمی که داشتند اهداف امام حسین (ع) را بعد از عاشورا ادامه دادند؛ با رفتار و مدیریتی که این بانو از خود نشان دادند با سخنرانی خود دشمن را تحقیر کردند.

وی در ادامه به برگزاری دوره تربیت مدیر و مربی مدارس عصری اشاره کرد و بیان داشت: ۱۴۰ نفر از طلاب از ۸ کشور در این دوره شرکت کردند و ازجمله شرح وظایف مدیر یک مدرسه، مدیریت عالی، هدایت تحصیلی آشنا شدند.

در پایان این مراسم نیز سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این دوره آموزشی، از آمادگی همکاری آموزش و پرورش با جامعه المصطفی العالمیه خبر داد.