دیدار رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان با رئیس مرکز اسلامی استان

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان با حجت الاسلام والمسلمین علیرضا جوانشیری رئیس مرکز اسلامی خراسان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام والمسلمین جوانشیری با اشاره به ضرورت توجه به عقلانیت در آرای اندیشمندان اسلامی، راه حل عبور از بسیاری از مشکلات و حل مسائل مربوط به مذاهب اسلامی را بازگشت به عقلانیت دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از همکاری مشترک فی مابین بر ضرورت توسعه این همکاری ها در بخش های مختلف آموزشی، فرهنگی و … تاکید نمود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین صالح رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان با اشاره به سیاست‌های راهبردی المصطفی و رویکرد علمی تمدنی و عقلانی جامعه المصطفی العالمیه در حوزه مذاهب اسلامی، اظهار داشت: جامعه المصطفی دارای بیشترین خطوط تماس و ارتباط و همکاری علمی آموزشی و فرهنگی با جهان اسلام است و به همین سبب پیشگام و پرچمدار تقریب مذاهب اسلامی و تقویت عقلانیت و هم‌افزایی در سطح جهان اسلام است.

وی با اشاره به تحصیل پیروان مذاهب اسلامی در جامعه المصطفی در داخل و خارج از کشور، تأمین اساتید مدارس دو مجموعه، برگزاری اردوهای بصیرتی و اجرای دوره های آموزش های کوتاه مدت را به عنوان مهمترین اقدامات در جهت همکاری های مشترک فی مابین نام برد.