دیدار مدیر کل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با طلاب نمایندگی خراسان

مدیر کل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حضور در در جمع طلاب المصطفی در خراسان اظهار داشت: وظیفه ما در سازمان فرهنگ و ارتباطات و به ویژه دراداره کل بین‌المللی تبلیغ، هموارسازی و بهره‌بردن از توانمندی‌های دانشی و مهارتی است، بر همین اساس طلاب عزیز باید نسبت به کسب این توانمندی‌ها اهتمام داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی نیشابوری، مدیر کل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در دیدار با طلاب المصطفی در خراسان گفت: اتفاقات اخیر به ما آموخت که دشمن همیشه یک روش ندارد، یکجا را بمباران نمی‌کند و یکی از ویژگی‌های جنگ ترکیبی سیال بودن است و در لحظه نمی‌توان متوجه این چندگانگی مختلف شد. لذا در تبیین علاوه بر مباحث ایجابی باید نسبت به مسائل سلبی نیز توجه داشت.

وی بیان کرد: ناظر بر متغیرهای مکان، زمان، اقتضائات و صحنه‌ای که پیش روی ماست باید دقیق، درست و به جا از ابزار، روش، محتوا و از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد و این موضوعی است که در عرف نیز پذیرفته شده است.

مدیر کل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: یکی از موارد مسئله‌شناسی ما در این سازمان تبیین و اثرگذاری بیشتر آن در یک حوزه جغرافیایی، دانشی و زبانی خاص با یک محتوای درست در زمان خودش است.
حجت‌الاسلام حسینی‌نیشابوری با بیان اینکه ترویج اسلام ناب یک کار تخصصی، عالمانه و تاثیرگذار است، عنوان کرد: این مهم به افرادی در تراز خود نیاز دارد، زیرا محتوای آن بناست که اسلام ناب باشد و این فعالیت چیزی شبیه بازاریابی تا فعالیت اداری نیست.

وی اظهار داشت: اگر خیال کنیم بدون فرزند زمان و زمانه بودن و بدون داشتن تجهیزات می توانیم توفیق حاصل کنیم، خیالی بیهوده است. در واقع امام حسین(علیه السلام) متناسب با زمان خود مقابله کردند و ما نیز باید متناسب با زمانه خود این اقدام را انجام دهیم، چرا که امروزه دشمن نقشه خود را تغییر داده است.

مدیر کل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیان کرد: به هر حال وظیفه ما در سازمان فرهنگ و ارتباطات و به ویژه در اداره کل بین‌المللی تبلیغ، هموارسازی و بهره‌بردن از توانمندی‌های دانشی و مهارتی است که افراد دغدغه‌مند و نیروهای انسانی کیفی زیادی در مراکزی چون المصطفی و حوزه علمیه حضور دارند که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم، اما فردی را که از این ملزومات برخوردار نیست را نمی پذیریم.

حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری خاطرنشان کرد: بنابراین همه حمایت‌ها نه به منت بلکه به تکلیف و وظیفه باید در خدمت باشد، از این‌رو ما باید به لحاظ کمی و کیفی ظرفیت‌های خود را شناسایی کنیم، ظرفیت‌های جدید را به میدان آوریم و این کار را انجام خواهیم داد. بر همین اساس شما طلاب عزیز باید خود را برای این مهم به روز و و متناسب با نیازهای جوامع هدف آماده کنید.