بازدید مدیران مدارس علمیه هندوستان از دارالحدیث

فضلا و علمای کشور هندوستان شرکت کننده در دوره علمی ارتباطی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت از مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بازدید نمودند.

گروه خبر: فضلا و علمای کشور هندوستان شرکت کننده در دوره علمی ارتباطی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت از مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث بازدید نمودند.
حجت الاسلام والمسلمین مسعودی، رئیس دانشگاه قرآن و حدیث به معرفی دانشگاه قرآن و حدیث و دانشکده های علوم و معارف قرآن، علوم و معارف حدیث و علوم و معارف اسلامی و رشته های این دانشگاه و ترجمه متون حدیثی به زبان های مختلف پرداخت.
حجت الاسلام غلامعلی، معاون پژوهشی پژوهشکده علوم و معارف حدیث مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث به موضوعات پژوهشی انجام شده اشاره نمود و به تبیین آثار و پژوهش های انجام شده پرداخت.
حجت الاسلام طباطبایی رئیس پژوهشکده علوم و معارف حدیث این مؤسسه نیز مباحثی پیرامون فعالیت ها و روند پژوهشی در این مؤسسه ارائه نمود و به گفت و گو با طلاب و فضلا در خصوص نیازهای پژوهشی پرداخت.
حجت الاسلام بهرامی، مدیر امور بین الملل مؤسسه علوم حدیث نیز طی این بازدید توضیحاتی پیرامون فعالیت های مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث ارائه نمود.
هاشمی، رئیس اداره ارتباطات و بین الملل موسسه کوتاه مدت نیز ضمن معرفي مؤسسه و دوره هاي حضوری و از راه دور و نحوه پذيرش، به معرفی فضلا و علمای هندوستان، بازدیدها و نیازهای آنها در کشور هندوستان پرداخت و همچنین فضلا و علمای هندوستان ضمن معرفی خود، نیازهای کشور خود را مطرح نمودند و از کتابخانه و بخش های مختلف این مرکز علمی بازدید کردند.