دیدار نماینده المصطفی در روسیه با برخی از مسئولان کشور

حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبداللهی، نماینده جامعةالمصطفی در روسیه با برخی از مسئولان و مهمانان جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

نماینده المصطفی در طول چند ماهه اخیر، طی چند جلسه با حجت الاسلام والمسلمین شهریاری رئیس مجمع تقریب بین المذاهب اسلامی و عضو هیات امنای المصطفی که به مناسبت حضور در کنفرانس های این کشور به روسیه سفر کرده بود، دیدار و گفتگو نموده و در برخی موضوعات مهم تبادل نظر کردند.

همچنین پیرو سفر دکتر بهمنی،‌ معاون فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات، وی بازدیدی از نمایندگی المصطفی داشته و از نزدیک با فعالیت های این دانشگاه آشنا شد. در این جلسه که دکتر احمدوند رایزن فرهنگی ایران در روسیه نیز حضور داشت، مباحث و اقدامات بر اساس اهداف مشترک مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت.

دیدار نماینده المصطفی در روسیه با برخی از مسئولان کشور

شایان ذکر است به منظور گفتگو و همفکری در خصوص موضوعات مشترک و توسعه ارتباطات با دانشگاه های روسیه و همچنین رسمیت بخشی به فعالیت های المصطفی در روسیه، نماینده المصطفی جلسه ای با دکتر گودرزی، رایزن علمی جمهوری اسلامی ایران در روسیه در محل نمایندگی برگزار نمود که در این جلسه وی برای هرگونه مساعدت و همراهی با نمایندگی المصطفی اعلام آمادگی نمود.

وی همچنین دیدار و امضای تفاهم نامه المصطفی با دانشگاه‌ها و مارکز علمی روسیه همچون دانشگاه دولتی سوسیال مسکو، انستیتوی آسیا و آفریقا وابسته به دانشگاه دولتی مسکو،‌ علوم انسانی مسکو، دانشگاه پوشکین (زبان شناسی)، دانشگاه دولتی ام گ او مسکو، دانشگاه دولتی نیژنی نووگراد،‌دانشگاه اورال جنوبی چلیابینسک، دانشگاه دولتی چلیابینسک، دانشگاه دولتی آستراخان، دانشگاه فدرال غازان و دانشگاه اوفا را بسیار مفید ارزیابی نمود.

دیدار نماینده المصطفی در روسیه با برخی از مسئولان کشور