بازدید نماینده جامعةالمصطفی از دانشگاه کاتب افغانستان + تصاویر

حجت الاسلام والمسلمین ثابت رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در افغانستان و هیات همراه از دانشگاه کاتب افغانستان در کابل بازدید کردند.

دکتر علی احمد یوسفی رئیس دانشگاه کاتب افغانستان، دکتر محمد یحیی بلاغت  معاون علمی تدریسی و انجینر علیزاده معاون امور محصلان و دکتر محمد ابراهیم رضایی ریاست دانشکده حقوق و علوم سیاسی ضمن استقبال و خوش آمد‌گویی به رئیس دانشگاه المصطفی و هیئت همراه ازحضور المصطفائیان ابراز خرسندی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین ثابت رئیس دانشگاه بین المللی المصطفی در افغانستان در این دیدار ضمن تقدیر از میزبانی دانشگاه کاتب و ارائه گزارشی از فعالیت‌های جامعةالمصطفی، اظهار امیدواری نمود این دیدار زمینه‌های همکاری و انعقاد و اجرای تفاهم نامه مشترک را فراهم نماید.

دکتر یوسفی رئیس دانشگاه کاتب نیز در بخشی از این دیار درباره تاسیس، فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه کاتب توضیحات کاملی را ارائه نمود.

وی جامعةالمصطفی را با توجه به نمایندگی‌های متعددی که در کشورهای متعدد دارد یک دانشگاه فرا ملی توصیف نموده و خواهان همکاری مشترک و عملی در زمینه های مختلف شد و گفت: از تجارب شما استفاده خواهیم کرد و امید است تفاهم عملیاتی تنظیم و در فرایند اجرا قرار گیرد.

بازدید از بخش های مختلف دانشگاه کاتب و آشنایی با برنامه های این دانشگاه پایان بخش این دیدار صمیمی بود.