بازدید نمایند جامعة المصطفی از دانشگاه خاتم‌النبیین افغانستان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثابت رئیس دانشگاه بین‌المللی المصطفی در افغانستان و هیئت همراه به‌منظور بازدید و ایجاد زمینه‌های تعامل و همکاری‌های دوجانبه از دانشگاه خاتم‌النبیین افغانستان بازدید کردند.

در این بازدید که مورد استقبال گرم مسئولین دانشگاه خاتم‌النبیین قرار گرفت ابتدا دکتر اسکندری معاون علمی تدریسی دانشگاه خاتم‌النبیین ضمن عرض خیرمقدم به نماینده جامعه المصطفی و هیئت همراه از حضور ایشان قدردانی نموده ابراز امیدواری نمودند که حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثابت در دانشگاه خاتم‌النبیین منشأ خیرات و برکات باشد همان گونه که حضور ایشان در افغانستان برای دانشگاه بین‌المللی المصطفی در افغانستان و حوزه‌های علمیه این کشور خیرات و برکات فراوانی را در پی داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثابت نیز در بازدید ضمن ابراز خرسندی از حضور در دانشگاه خاتم‌النبیین یادآور شد: جدای از فعالیت‌های علمی – آموزشی، فضای صمیمی میان مجموعه‌هایی مثل دانشگاه المصطفی و خاتم‌النبیین و تبادل تجربیات در عرصه‌های گوناگون موضوعیت دارد که می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های بیشتر گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثابت به زمینه‌ها و ظرفیت‌های فراهم شده در دانشگاه بین‌المللی المصطفی افغانستان اشاره نمود و اظهار داشت: نمایندگی جامعةالمصطفی همواره آماده گسترش همکاری‌های آموزشی و پژوهشی است.

وی در ادامه به برخی از ظرفیت‌ها و زمینه‌های همکاری دانشگاه بین‌المللی المصطفی اشاره کرد و اذعان داشت: نمایندگی جامعةالمصطفی در افغانستان در عرصه چاپ و نشر کتاب و مجلات، تدوین و تولید متون درسی و آثار پژوهشی، برگزاری دوره‌های مهارتی ارتقا ظرفیت علمی اساتید، دانشجویان و کارمندان، برگزاری همایش‌های علمی در سطح ملی و بین‌المللی، کتابخانه مجهز و سیستماتیک، اتوماسیون اداری، سامانه سیناوب برای دریافت مقالات و آثار پژوهشی از مرحله دریافت تا مراحل پایانی، ظرفیت‌های خوبی را ترسیم نموده است.

اسکندری معاون علمی تدریسی دانشگاه خاتم‌النبیین نیز در بخشی از این دیدار به اشتراکات دانشگاه خاتم‌النبیین و دانشگاه بین‌المللی المصطفی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: امیدواریم بتوانیم از تجربیات موفق دانشگاه بین‌المللی المصطفی افغانستان و تحولات چشمگیری این دانشگاه بین‌المللی  بهره‌مند شویم؛ حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین ثابت در افغانستان منشأ خیرات و برکات فراوانی برای دانشگاه بین‌المللی المصطفی افغانستان شده است.

اساتید و مسئولین دانشگاه خاتم‌النبیین در بخش پایانی این دیدار صمیمی و دوستانه هرکدام دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خویش را در موضوعات گوناگون مطرح نمودند.