مراسمات مذهبی نمایندگی جامعةالمصطفی در افغانستان در هفته‌ای که گذشت + تصاویر

  مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت مسلم(علیه السلام) و قرائت دعای پرفیض عرفه با حضور باشکوه خواهران در مدرسه علمیه امام المتقین(علیه السلام) ولایت هرات که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است، برگزار شد. در این مراسم پس از قرائت دعای عرفه، استاد فاضلی در مورد شرح برخی از فرازهای دعای عرفه و […]

 

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت مسلم(علیه السلام) و قرائت دعای پرفیض عرفه با حضور باشکوه خواهران در مدرسه علمیه امام المتقین(علیه السلام) ولایت هرات که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است، برگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت دعای عرفه، استاد فاضلی در مورد شرح برخی از فرازهای دعای عرفه و زندگانی حضرت مسلم بن عقیل(ع) صحبت نمود.

 

نماز عید سعید قربان با حضور طلاب مدرسه اعم از خواهر و برادر در مدرسه علمیه امام زمان(عج) منطقه کورگه، ولسوالی اشترلی، ولایت دایکندی که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است،  اقامه گردید.

 

نماز عید سعید قربان با حضور گسترده مردم مومن و متدین شهر پلخمری ولایت بغلان توسط مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است، اقامه گردید.

 

مراسم تجلیل از سالروز شهادت حضرت مسلم(ع) و قرائت دعای پر فیض عرفه با حضور باشکوه طلاب، اساتید و مردم متدین مزارشریف اعم از برادران و خواهران در مدرسه علمیه سلطانیه شهر مزار شریف که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است، برگزار شد.

 

مراسم تجلیل از سالروز شهادت حضرت مسلم(ع) و قرائت دعای پر فیض عرفه با حضور باشکوه طلاب، اساتید و مردم متدین مزارشریف اعم از برادران و خواهران در مدرسه علمیه سلطانیه شهر مزار شریف که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است، برگزار گردید.

 

نماز عید سعید قربان توسط مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) ولایت کابل که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است با حضور مردم متدین کابل به امامت حجت الاسلام سید جواد محسنی در مسجد جامع علی شیرخدا برگزار شد.

 

نماز عید سعید قربان در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهر مزارشریف که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است، با حضور گسترده طلاب و مردم متدین برگزار گردید.

 

مراسم پر فیض دعای عرفه  و گرامی داشت از سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل(ع) با حضور گسترده طلاب و مردم اعم از زن و مرد در مسجد جامع توحید شهرک رازی شیدایی توسط مدرسه علمیه جامعه الاسلام و خدیجه الکبری ولایت هرات که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است، برگزار شد.

 

نماز عید سعید قربان در مدرسه علمیه ولایت که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است،  با حضور جمع کثیری از طلاب و مردم مومن ولایت بامیان به امامت حجت الاسلام محمد سجاد محسنی برگزار گردید.

 

اقامه نماز عید سعید قربان با حضور پرشور مردم مومن در مدرسه علمیه جامعه الاسلام و خدیجه الکبری ولایت هرات که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است، برگزار گردید.

 

نماز عید سعید قربان با حضور  جمع کثیری از مومنین در مساجد مناطق مختلف ولایت فراه و مدرسه علمیه امام صادق(ع) ولایت فراه که از مدارس همکار نمایندگی جامعة المصطفى افغانستان است، برگزار شد. خطیبان مساجد در خطبه های نماز عید مردم را به تقوی، توجه به فقرا و نیازمندان، تقویت وحدت مذاهب و اقوام فراخواندند.

 

مراسم، آیین‌ها و برنامه‌های مختلف در مدارس پیوسته و همکار نمایندگی به مناسبت‌های ایام تشریق، روز عرفه، عید قربان و دهه امامت و ولایت برگزار شد.