بازدید ریاست نمایندگی جامعه المصطفی در افغانستان از مدرسه علمیه امام رضا (ع)

در ادامه سلسله بازدید ها از مدارس علمیه افغانستان، حجت الاسلام و المسلمین ثابت، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان از مدرسه علمیه امام رضا (ع) واقع در منطقه غرب کابل، بازدید بعمل آورد. در ابتدای این دیدار مدیر محترم مدرسه حجت الاسلام آقای حاج فصیحی ضمن خیر مقدم از حضور دکتر ثابت تشکر […]

در ادامه سلسله بازدید ها از مدارس علمیه افغانستان، حجت الاسلام و المسلمین ثابت، رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه در افغانستان از مدرسه علمیه امام رضا (ع) واقع در منطقه غرب کابل، بازدید بعمل آورد.

در ابتدای این دیدار مدیر محترم مدرسه حجت الاسلام آقای حاج فصیحی ضمن خیر مقدم از حضور دکتر ثابت تشکر و قدردانی نموده و از فعالیت ها و تلاشها و توجه ایشان به حوزه های علمیه و پیشرفت ها و تحولاتی را که در مدت ریاست نمایندگی المصطفی در افغانستان ایجاد کرده اند، تقدیر و تشکر کرد.

آقای فصیحی در مورد برنامه های مدرسه امام رضا(ع) توضیحات مفصلی را ارائه نموده و برای همکاری با المصطفی اعلام آمادگی نمود.

حجت الاسلام و المسلمین ثابت با اظهار خرسندی از حضور در این مدرسه علمیه از فعالیتها و برنامه ریزی خوب مدیریت آن در پرورش طلاب جوان و مستعد قدردانی و تشکر کرد .

وی ضمن ارائه توضیحاتی در باره برنامه های المصطفی در بخش های آموزشی، قرآنی، پژوهشی و فرهنگی خاطر نشان نمود: با تلاشهای انجام شده تعداد مدارس همکار قریب به صد و تعداد طلاب پدیرفته شده حدود ۳۰۰۰ طلبه شده است که خداوند را شکر گزاریم.

در پایان این دیدار از خوابگاه طلاب و مدرس ها بازدید بعمل آمد. در این بازدید که تعدادی طلاب نیز حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین ثابت، ضمن سفارش به تلاش علمی و تهذیب در مورد برنامه ریزی ورزشی نیز توصیه های را بیان داشت.