معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی المصطفی در خراسان:

لازمه رویارویی با طاغوت زمان، آشنایی با مبانی فکری رهبر انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی مزینانی در جمع طلاب مجتمع آموزش عالی خواهران نمایندگی المصطفی در خراسان در خصوص اهمیت شرکت در طرح " سیر مطالعاتی منظومه فکری مقام معظم رهبری" اظهار داشت: با آشنایی با مبانی فکری مقام معظم رهبری، خودتان را برای رویارویی با طاغوت زمان آماده کنید.

حجت الاسلام والمسلمین سیدقاسم حسینی مزینانی معاون فرهنگی تربیتی این نمایندگی با اشاره به آیت الکرسی اظهار داشت: از ابتدای خلقت جنگ حق و باطل همیشه بوده و تقابل ظلمت و نور هیچ زمانی تعطیل نشده است چون نه نور از نورافشانی خودش و نه ظلمت از ترویج جهالتش دست بر می دارد و این دو همیشه در مقابل هم بودند، هستند و خواهند بود.

معاون فرهنگی تربیتی نمایندگی جامعه المصطفی در خراسان افزود: منافع دشمن و طاغوت در تاریکی و جهل است لذا مردم را برای منافع خودش در جهل نگه می دارد.

وی با اشاره به حکومت امویان و وهابیان در گذشته به مصداق حکومت طاغوت در عصر امروز اشاره کرد و آمریکا را مصداق بارز آن دانست و ادامه داد: طاغوت در هر زمان برای گمراهی مرم از ابزارهای مختلفی استفاده کرده است که تشخیص حق از باطل را برای مردم دشوار کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: تا دیروز باید سواد رسانه را ارتقاء می دادیم تا ببینم چه چیزی درست و غلط است تا جبهه حق و باطل را تشخیص میدادیم اما امروز دشمن با بکار گیری هوش مصنوعی، فضای شبهه آلود را چندین برابر کرده است.

وی ادامه داد: در آینده خیلی نزدیک دشمن با کمک هوش مصنوعی سخنرانی های جعلی از شخصیت های سیاسی و حتی مراجع خواهد ساخت آنهم به طور حیرت انگیزی واقعی به گونه ای که تشخیص ساختگی بودن آن از واقعی غیر ممکن خواهد بود.

وی تنها راه تشخیص و مبارزه با این تاکتیک دشمن را در مطالعه و آشنایی با سرچشمه اسلام ناب که همان مراجع است، دانست و آشنایی با مبانی فکری مراجع را برای این مهم ضروری دانست و افزود: در بین مراجع کسی که مایه نجات شیعه، رهایی آزادی خواهان شد مقام معظم رهبری بود. لذا اگر کسی بخواهد در زمان هوش مصنوعی مایه نجات باشد باید با مبانی فکری حضرت آقا اشنا بشود.

وی تاکید کرد: تنها را تشخیص اینست که مبنا دستمان باشد در اینصورت صحبتها و اطلاعاتی که مبانی سازگاری داشته باشد در غیر اینصورت جعلی است و غیر قابل پذیرش.

حجت الاسلام حسینی مزینانی در پایان ضمن تشکر از مشارکت طلاب خواهر در برنامه سیر مطالعه منظومه کتابهای مقام معظم رهبری، مشارکت کمی و کیفی طلاب در ادامه طرح خواستار شد و افزود: این فرصت مطالعاتی را مغتنم بشمارید و با اشنایی با مبانی فکری مقام معظم رهبری برای رویارویی با طاغوت عصر حاضر آماده باشید.

شایان ذکر است مرحله سوم رویداد منظومه کتابخوانی به مناسبت ماه ولایت با کتاب” نقش نگار” با موضوع مروری بر زندگانی امیرالمومنین علی علیه السلام برگرفته از بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مد ظله العالی رهبر معظم انقلاب فردا چهارشنبه ۲۱ تیرماه برگزار می گردد.