در جشن میلاد زینب کبری سلام الله مشهد تأکید شد؛

گفتار و عمل مربی گویای تمام نمای ابعاد تربیتی است

جشن میلاد حضرت زینب(س) در مجتمع مسکونی طلاب نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان برگزار شد

 

ویژه‌برنامه جشن ایام ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها در مجتمع مسکونی شهید حسین‌پور و با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا صالح رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان و جمعی از طلاب و خانواده‌ها در محل نمازخانه مجتمع برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین صالح در ابتدای این مراسم ضمن ابراز خرسندی از روند روبه‌رشد برنامه‌های مجتمع اظهار داشت: باید طرحی همه‌جانبه و در تمامی ابعاد آموزشی، فرهنگی، مهارتی و … در این مجتمع طراحی و اجرا شود.

️وی در ادامه به جایگاه حضرت زینب سلام‌الله‌علیها و ابعاد شخصیتی ایشان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: زینب کبری سلام‌الله‌علیها الگوی تربیتی برای تمامی مردان و زنان عالم است.

️رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان افزود: زینب کبری(س) از بانوان برجسته عرب و ادیبی شاخص در میان آنها است که شیعه و سنی مانند ابن طیفور به تمجید از ایشان پرداخته است.

️وی همچنین با اشاره به تقش اساسی والدین در تربیت فرزندان تصریح کرد: در بحث تربیت، گفتار و عمل باید گویای تمامی ابعاد باشد و نویسنده کتب تربیتی، خود نباید از تربیت فرزندانش غافل باشد.

مهدی مروی رئیس اداره امور خانواده نیز در بخشی از این مراسم ضمن ارائه گزارشی اجمالی از روند تغییرات و پیشرفت‌های مجتمع مسکونی در حوزه آموزش فرزندان و همسران طلاب اظهار داشت: آموزش مجتمع مسکونی از فروردین‌ماه سال جاری به‌صورت مستمر و با مشارکت ۵۶۳ نفر از فرزندان و همسران طلاب در حال اجرا است.

️برگزاری نشست صمیمی رئیس نمایندگی خراسان با ساکنان مجتمع، مداحی و اهدای جوایز به اسامی زینب فرزندان طلاب از دیگر بخشی‌های این مراسم بود.