در محکومیت اهانت به قرآن کریم برگزار گردید؛

تجمع همسران و فرزندان طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی

تجمع همسران و فرزندان طلاب غیرایرانی جامعةالمصطفی در محکومیت اهانت به قرآن کریم، صبح امروز در مجتمع آموزش عالی امین برگزار گردید.

فرزندان و همسران طلاب المصطفی در این تجمع ضمن محکوم نمودن اهانت به قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک، حمایت خود را از این کتاب آسمانی بیان نمودند.

حجت الاسلام والمسلمین خالق‌پور، جانشین ریاست المصطفی در این تجمع ضمن محکوم نمودن اقدام خبیثانه هتاکی به قرآن کریم، اظهار داشت: این حرکت نشان دهنده اوج بی فرهنگی و دشمنی با اسلام است که قرآن کریم، این کتاب هدایت‌گر و نجات بخش آسمانی را به آتش کشیدند.

وی حمایت از اهانت به قرآن را نماینگر چهره واقعی برخی دولت‌های مدعی فرهنگ و حقوق بشر دانست و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به درستی اشاره فرمودند که ما امروز به جای تمدن غربی، ناظر توحش غربی هستیم.

جانشین ریاست المصطفی ادامه داد: اگر تاریخ تمدنی غرب را به ویژه در دوره جدید مرور نماییم، جز توحش در پرونده آنان نخواهیم یافت. یک بار داعش را تقویت می‌نمایند و به جان مردم می‌اندازند و بار دیگر مردم خود را به جرم آزادی‌خواهی وحشیانه سرکوب می‌نمایند و امروز نیز این مدعیان دروغین فرهنگ و تمدن، در پی سوزاندن قرآن کریم هستند و وقیحانه اعلام آمادگی می‌نمایند تا زمینه جسارت به کتب مقدس سایر ادیان را نیز فراهم آورند.

حجت الاسلام والمسلمین خالق‌پور این حرکات مذبوحانه را آغازی بر آگاهی جهان نسبت به ارزش‌های پوشالی تمدن مادی و حرکت جامعه بشری به سوی خدا دانست و یادآور شد:‌ همانگونه که خداوند وعده داده است پیروزی نهایی برای حق‌جویان خواهد بود و این وعده حتما محقق خواهد شد. امیدواریم همه مسلمانان رسالت حمایت از قرآن کریم را به نحو احسن محقق نمایند و پرچم دین را در سراسر عالم به اهتزاز درآورند.

رئیس مرکز امور خانواده المصطفی نیز در این تجمع با اعلام انزجار توهین به ساحت قرآن کریم، ابراز داشت: این اقدام چه به صورت فردی که توسط یک فرد نادان صورت گرفته است و چه هر دولتی که از آن حمایت نماید، از سوی همه المصطفائیان محکوم است.

حجت الاسلام والمسلمین قاضوی با اشاره به اعلام انزجار ده هزار دانش پژوه المصطفی و خانواده‌های آنان از اهانت به قرآن کریم در مراسمات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام)، اظهار داشت: همسران و فرزندان طلاب المصطفی با دلی محزون در این اجتماع حضور یافتند تا دین کوچکی از خود به قرآن کریم را ادا نمایند.

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید