نشست هم‌اندیشی تشکل‌های مجتمع قرآن و حدیث با رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان ضمن حضور در جلسه هم‌اندیشی، با مدیران و معاونان تشکل‌های مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث دیدار و گفتگو کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر رضایی رئیس مجتمع آموزش عالی قران و حدیث ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت: برنامه های مهارتی می بایست در عرض […]

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان ضمن حضور در جلسه هم‌اندیشی، با مدیران و معاونان تشکل‌های مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث دیدار و گفتگو کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر رضایی رئیس مجتمع آموزش عالی قران و حدیث ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت: برنامه های مهارتی می بایست در عرض برنامه های دانشی دراز مدت انجام پذیرد و حضور تشکل‌ها در این عرصه از این منظر دارای اهمیت است که ایشان با توجه به شناخت منطقه و جامعه هدف می توانند دوره های مهارتی مورد نیاز را اعلام نمایند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی ضمن اشاره به آیه شریفه «الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ» و روایت پیامبر مکرم اسلام (ص): «يَا عَلِيُّ أَنْتَ سَيِّدُ هَذِهِ اَلْأُمَّةِ بَعْدِي وَ مَنْ كَانَ مَعَكَ كَانَ مَعِي يَوْمَ اَلْقِيَامَةِ» و تقدیر و تشکر از حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضایی به عنوان یکی از فعالان عرصه مهارتی و معاونین محترم مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث اظهار داشت: حضور تشکل های با موضوعات تخصصی متنوع در المصطفی ظرفیت بسیار خوبی است که ضرورت دارد از ظرفیت این تشکل‌ها در عرصه مهارتی استفاده شود زیرا طلبه متخصص با مهارت به مراتب از طلبه بدون مهارت اثر و تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان این مطلب که المصطفی (ص) بیش از دو دهه است که در این حوزه مهارتی ورود کرده است، و با همت ریاست المصطفی، معاونین المصطفی و رؤسای مجتمع های آموزشی واگذاری برگزاری دوره های مهارتی به تشکل‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان با اشاره به موضوع جلسه یادآور شد: این جلسه در راستای گسترش همکاری های تشکل ها با مؤسسه بیان می باشد که امید است جمع نظرات شما به عنوان سندی در موسسه مورد استفاده قرار بگیرد.

وی در ادامه به تبیین عملکرد حوزه مهارتی و کاربردی جامعةالمصطفی و مؤسسه بیان در چند بخش اسناد بالادستی مهارتی و کاربردی، سوابق عملکرد المصطفی در این حوزه، اقدامات انجام شده تا کنون بر اساس آسیب‌شناسی‌ها و نیازسنجی‌ها و نیز طرح‌ها و برنامه‌های پیش رو پرداخت و افزود: در آینده بسته های مهارتی اختصاصی بر اساس مقاطع تحصیلی، ممتازین و نخبگان، رشته‌ها، انجمن ها، تشکل ها و … برنامه ریزی و ابلاغ خواهد شد.

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان در ادامه خاطرنشان ساخت: این مؤسسه همواره آماده حمایت از تشکل‌های جامعةالمصطفی برای برگزاری دوره‌های مهارتی ویژه اعضاء، خانواده‌ها و فرزندان المصطفائیان است و در این راستا رایزنی جهت پرداخت وام اشتغال خانگی با مرکز خدمات صورت پذیرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی در پایان اظهار داشت: مؤسسه آموزش مهارتی بیان آمادگی دارد با اعلام معاونت محترم فرهنگی تربیتی مجتمع آموزش عالی قرآن و حدیث، ناظر به نیازها دوره‌های مهارتی پیشرفته را ویژه رؤسا و معاونین حاضر در این جلسه برگزار نماید.