دیدار فراگیران ماداگاسکاری المصطفی با نماینده آیت الله سیستانی

فراگیران کشور ماداگاسکار شرکت کننده در دوره های مؤسسه آموزش های کوتاه مدت المصطفی با حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در این دیدار ضمن خیر مقدم به فراگیران کشور ماداگاسکار و ابراز خرسندی از عشق و علاقه آنها برای زیارت امام رضا علیه السلام و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: ما معتقدیم که این عشق و علاقه سبب قدمهای بزرگ و موفقی خواهد شد که هر انسانی در زندگی آرزویی چنین موفقیت هایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی فرصتی است که شما با شرکت در این دوره ها سرنوشت و آینده خودتان را تعیین کرده اید. باید بدانید همیشه این فرصتها در دسترس نیست بنابراین باید از چنین فرصت هایی استفاده کرد.

نماینده آیت الله سیستانی در ایران با بیان اینکه انسان با عشق، پشتکار و خلوص نیت می تواند به نتایج خوبی برسد، گفت: شما هم با یک تجربه کوچک توأم با انگیزه و عشق قدمهای بزرگی می توانید بردارید و با یک حرکت کوچک ولی تأثیر گذار و ارزشمند به نقاط بزرگی خواهید رسید.

وی عنوان کرد: شما جوانان می توانید سرنوشت ساز و الگویی برای دیگر جوانان ماداگاسکار باشید. این فرصتها همیشه در اختیار من و شما نیست و فرصتها مثل ابر می گذرند بنابراین بایستی نهایت بهره برداری را داشت.