دیدار مسئولان کنفرانس حقوق بشر آمریکائی از منظر مقام معظم رهبری با نماینده ولی فقیه

مسئولان پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکائی از منظر مقام معظم رهبری با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو کردند . در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی ، نماینده محترم جامعه المصطفی العالمیه در استان گلستان و رئیس کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکائی از منظر مقام […]

مسئولان پنجمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکائی از منظر مقام معظم رهبری با نماینده ولی فقیه در استان گلستان دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی ، نماینده محترم جامعه المصطفی العالمیه در استان گلستان و رئیس کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکائی از منظر مقام معظم رهبری و دکتر امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ج.ا.ا به معرفی اجمالی این کنفرانس و تشریح اهداف ، سیاست ها و برنامه های این رویداد بین المللی ، به ارائه گزارشی اجمالی از روند برگزاری این کنفرانس در دوره های پیشین پرداخت.

آیت الله نورمفیدی نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت مسئله حقوق بشر در جامعه جهانی و نیز در دسترس بودن تعالیم حیات بخش اسلام ناب برای بشر در تمامی اعصار عنوان کرد: امروزه جامعه بین الملل باید از ظلم و جنایت دول استکباری خصوصا آمریکای جنایتکار آگاه باشند و به طریق اولی جوانان و حتی نوجوانان و کودکان این مرزوبوم می بایست نسبت به تاریخ جنایات امریکائی ها در منطقه و خصوصا ایران عزیز آگاهی یابند.

وی افزود : تبیین جنایات آمریکا تا کنون به صورت پراکنده و موردی انجام شده است و ضرورت برگزاری این کنفرانس و برنامه های مشابه برای تبیین حقیقت حقوق بشر امریکایی که فی الواقع جز ظلم و جنایت نبوده است ضروری به نظر میرسد.

نماینده ولی فقیه همچنین ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این کنفرانس بین المللی ، از آمادگی همه ی دستگاه های فرهنگی استان جهت همکاری در برگزاری این کنفرانس خبر دادند.