در محفل انس با قرآن کریم نمایندگی گلستان تصریح شد؛

اباعبدالله الحسین علیه السلام، بهترین مدافع قرآن کریم

در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی و در محکومیت اهانت به کتاب مقدس مسلمانان جهان، محفل انس با قرآن کریم، به همت دارالقرآن و الحدیث در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیة گلستان برگزار شد .

در این آیین معنوی که با حضور پرشور طلاب، اساتید و کارکنان برگزار گردید، قاری محترم استاد حلیمی  نفر برتر مسابقات قرآن و حدیث المصطفی از کشور افغانستان به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداخت و حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده جامعة المصطفی در استان های مازندران و گلستان نیز به ایراد سخن پرداخت.

وی در این مراسم با اشاره به حرکت شنیع مزدوران استکبار جهانی در اهانت به مصحف شریف ابراز داشت:این اتفاقات محدود به دنیای معاصر نیست؛ بلکه قرن هاست که معاندان تلاش های کورکورانه خود را معطوف به هجمه و اهانت علیه قرآن کریم نموده‌‌اند و در واقع یک جریان با قدمت چند قرن می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی، معارف قدسی و بلند قرآن کریم را عامل اصلی دشمنی با آن برشمرد و افزود: بدخواهان و کینه ورزان در مواجهه با زلال معارف ناب و الهی قرآن کریم و آموزه‌های هدایتگر آن عاجز مانده و از سر عجز اقدام به اهانت به مصحف شریف می نمایند.

وی تصریح کرد: قرآن کریم عامل جذب قلوب است در حالی که دشمنان به دنبال اطفاء نور الهی اند و خداوند متعال دراینباره می فرمایند: “يُرِيدُونَ لِيُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ” (مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانيد) .

رئیس نمایندگی گلستان در تبیین مفاهیم این آیه اظهار داشت: کلمه “یریدون” صیغه مضارع است و دلیلی بر استمرار این اقدامات از سوی نابخردان در طول تاریخ بشمار می رود.

وی قدرت فزاینده و جهانی اسلام را دیگر عامل بوجود آمدن توطئه های خطرآفرین دانست و یادآور شد: این معجزه الهی است که پس از قرن ها کتاب آسمانی مسلمانان عامل حرکت و پویایی حق طلبان عالم گردیده است در حالی که به تصریح قرآن کریم معاندان از آوردن حتی کلمه معادل آیات قرآن کریم عاجزند . ” وَإِنْ كُنْتُمْ فِي رَيْبٍ مِمَّا نَزَّلْنَا عَلَىٰ عَبْدِنَا فَأْتُوا بِسُورَةٍ مِنْ مِثْلِهِ وَادْعُوا شُهَدَاءَكُمْ مِنْ دُونِ اللَّهِ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ” (و اگر در باره آنچه بر بنده خود نازل کرده‌ایم شک و تردید دارید،  یک سوره همانند آن بیاورید؛ و گواهان خود را – غیر خدا – برای این کار، فرا خوانید اگر راست می‌گویید)

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در ادامه به مطالبه اشد مجازات برای عاملان در بیان رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این زمینه فرمودند” توطئه‌گران پشت صحنه نیز بدانند که حرمت و شوکت قرآن کریم روز به روز افزون‌تر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد، امثال این توطئه و عاملان آن، حقیرتر از آنند که بتوانند جلوگیر این درخشش روزافزون باشند.”

این استاد حوزه و دانشگاه در پایان عنوان کرد: بهترین مدافع قرآن کریم اباعبدالله الحسین علیه السلام بوده اند که فرمودند : “إن کانَ دین مُحَمَّداً لَمْ یَستَقِم الَّا بِقَتلی فَیاسُیُوف خُذینی” (اگر دین محمد جز با کشته شدن من باقی نمی ماند، پس ای شمشیرها مرا دریابید)