استاندار گلستان:

نظام استکباری آمریکا سردمدار ظلم و جنایات در پهنه گیتی است

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی ، نماینده محترم جامعه المصطفی العالمیه در استان گلستان و رئیس کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکائی از منظر مقام معظم رهبری بهمراه دکتر امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ج.ا.ا با دکتر زنگانه استاندار محترم گلستان دیدار و گفتگو کرد. حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن […]

حجت الاسلام و المسلمین سید کمال حسینی ، نماینده محترم جامعه المصطفی العالمیه در استان گلستان و رئیس کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکائی از منظر مقام معظم رهبری بهمراه دکتر امین انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ج.ا.ا با دکتر زنگانه استاندار محترم گلستان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی ضمن معرفی اجمالی این کنفرانس و تشریح اهداف ، سیاست ها و برنامه های این رویداد بین المللی ، به ارائه گزارشی اجمالی از فعالیت های مرتبط پرداخت.

دکتر انصاری نیز در این جلسه ضمن تقدیر از مساعدت و همراهی مسئولان استانی ، به ارائه گزارشی از روند برگزاری این کنفرانس در دوره های پیشین پرداخت.

دکتر زنگانه ، استاندار گلستان ، در این دیدار ، ضمن خیر مقدم با ابراز خرسندی از برگزاری این کنفرانس بین المللی در استان اظهار داشت : استان گلستان از استان های پیشرو در برپایی برنامه ها و رویدادهای علمی و فرهنگی با محوریت جهاد تبیین بوده است که از اهم منویات مقام معظم رهبری بشمار می رود .

وی افزود : نظام استکباری آمریکا سردمدار ظلم و جنایات در پهنه گیتی است و در هرجای عالم ردپایی از ظلم و ستم امریکایی ها به چشم می خورد و تبیین این حجم عظیم از تباهی و فساد ساختاری یک حکومت ظلم گستر در قالب فیلم و کتاب و مقاله و دیگر روش های مقتضی امری ضروری و بایسته بنظر می رسد.

شایان ذکر است استاندار گلستان ، از آمادگی دستگاه های اجرایی استان برای همکاری در برگزاری این کنفرانس بین المللی خبر داد.