گزارش افتتاح برنامه دوره تربیت داور عمومی و تخصصی قرآن کریم در افغانستان

  روز دوشنبه ۱۴ اذرماه سال جاری برنامه دوره تربیت داور عمومی و تخصصی قرآن کریم با حضور ریاست محترم نمایندگی و معاونت‌ها و آمران مراکز  و اشتراک کنندگان در برنامه داوری قرآن کریم در سالن دفاعلیه  نمایندگی جامعةالمصطفی در افغانستان برگزار شد. حجت‌الاسلام ‌والمسلمین ثابت در ابتدای این برنامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه […]

 

روز دوشنبه ۱۴ اذرماه سال جاری برنامه دوره تربیت داور عمومی و تخصصی قرآن کریم با حضور ریاست محترم نمایندگی و معاونت‌ها و آمران مراکز  و اشتراک کنندگان در برنامه داوری قرآن کریم در سالن دفاعلیه  نمایندگی جامعةالمصطفی در افغانستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین ثابت در ابتدای این برنامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه های قرآنی نمایندگی جامعه المصطفی در افغانستان ، درباره اهمیت قرآن در زندگی بشری و راه های سعات انسانها در دنیا و آخرت از طریق قرآن توضیحات مفصلی ارائه کرد.

وی با تأکید بر این که  پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله با آوردن قرآن بهترین راه را برای به سعادت رسیدن انسان به ارمغان آوردند، خاطرنشان ساخت: قرآن کریم شفا و رحمت است و تنها راه نجات بشر چنگ زدن به قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین ثابت در مورد برنامه هایی که همراه با مدارس علمیه همکار در آینده خواهند داشت توضیح داد و بر اهمیت تقویت همکاری‌های تمامی مدارس علمیه همکار و غیر همکار با جامعةالمصطفی العالمیه تأکید کرد تا بتوان جامعه امروز افغانستان را با قرآن کریم تعلیم داد.