برگزاری سی و پنجمین مرحله آزمون مقاطع عالی جامعةالمصطفی

سی و پنجمین آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و سطوح سه، چهار و پنج جامعةالمصطفی العالمیه به همراه نخستین آزمون قضات و آزمون ویژه موسسه عالی علوم و معارف اسلامی صبح امروز به صورت یکپارچه در شماری از واحدهای المصطفی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین جزایری، معاون آموزش جامعةالمصطفی با اشاره به برگزاری این آزمون در واحدهای قم،‌ مشهد، اهواز، آشتیان، تهران، گلستان و تبریز، اظهار داشت: حدود هزار نفر در این آزمون به صورت حضوری برخط شرکت دارند. همچنین بیش از چهار هزار سوال برای آزمون طراحی شده است که هر داوطلب در نود دقیقه به هفتاد سوال پاسخ خواهد داد.

وی زمان اعلام نتایج سی و پنجمین آزمون المصطفی را روز چهارشنبه، ۱۸ مردادماه خواند و گفت:‌ پذیرفته شدگان جهت مصاحبه علمی و ادامه فرایند آموزشی می‌توانند روز چهارشنبه همین هفته نتایج آزمون را از واحدهای آموزشی دریافت نمایند.

معاون آموزش المصطفی در پایان ضمن تقدیر از همه دست‌اندکاران برگزاری این آزمون، برای همه طلاب برادر و خواهر شرکت‌کننده آرزوی موفقیت نمود.

شایان ذکر است حجت الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، رئیس جامعةالمصطفی نیز صبح امروز از محل برگزاری آزمون در قم بازدید به عمل آورد.

جهت مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.