بازدید رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان از نمایشگاه پژوهش و فناوری

در سومین روز از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح، رییس نمایندگی المصطفی در خراسان با حضور در نمایشگاه از آخرین دستاوردهای پژوهش و فناوری استان بازدید کرد. گفتنی است حوزه علمیه خراسان با ۳۰ غرفه و جامعةالمصطفی العالمیه نمایندگی خراسان نیز با همکاری معاونت پژوهش و پژوهشکده بین المللی امام […]

در سومین روز از نمایشگاه پژوهش و فناوری استان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح، رییس نمایندگی المصطفی در خراسان با حضور در نمایشگاه از آخرین دستاوردهای پژوهش و فناوری استان بازدید کرد.

گفتنی است حوزه علمیه خراسان با ۳۰ غرفه و جامعةالمصطفی العالمیه نمایندگی خراسان نیز با همکاری معاونت پژوهش و پژوهشکده بین المللی امام رضا علیه السلام در این نمایشگاه حضور یافته اند.

نمایش مجموعه کتب چاپ شده، پایان نامه ها، کتب ترجمه شده، نشریات، طرح‌های پژوهشی و اختصاص بخش ویژه ای به همایش بین المللی فقه و تربیت بخشی از فعالیت‌های ارائه شده در غرفه نمایندگی المصطفی در خراسان در این نمایشگاه هستند.

همچنین رونمایی از کتاب‌های چاپ شده معاونت پژوهش و پژوهشکده بین المللی امام رضا علیه السلام، برگزاری پیش نشست همایش بین المللی فقه و تربیت در داخل نمایشگاه توسط واحدهای پژوهشی مجتمع آموزش عالی خواهران نمایندگی ، هماهنگی بازدید گروهی طلاب خواهر و برادر و … نیز مهمترین عناوین فعالیت‌های پیش بینی شده در این نمایشگاه هستند.

شایان ذکر است این نمایشگاه ساعت ۱۹ روز گذشته به کار خود پایان داد.

 

گزارش تصویری