دیدار جمعی از مدیران جامعةالمصطفی با نماینده ولی فقیه در استان گلستان

حجت الاسلام والمسلمین دکتر جزایری معاون آموزش جامعة المصطفی و حجت الاسلام والمسلمین سید کمال حسینی نماینده المصطفی در استان‌های مازندران و گلستان، به همراه جمعی از مدیران کل آموزشی ستاد المصطفی و نیز جمعی از مدیران آموزش صفوف المصطفی در داخل کشور با حضور در بیت حضرت آیت الله نورمفیدی با ایشان دیدار کردند.

در این دیدار حضرت آیت الله نورمفیدی طی سخنانی با اشاره به نقش و اهمیت فعالیت های جامعه المصطفی اظهار داشت :جامعه المصطفی نهاد مقدسی است و آینده بسیار موفقی در جهان اسلام خواهد داشت.

آیت الله نورمفیدی همچنین ظرفیت فراوان جامعه المصطفی در راستای ایجاد وحدت بین مسلمین را کم نظیر دانستند و در اینخصوص تصریح کرد: عرصه تقریب میدان بسیار گسترده و مناسبی است و دلسوزان و آگاهان جهان اسلام نیز برای تحقق اندیشه وحدت اسلامی می بایست با اهداف سترگ المصطفی آشنا و با آن همنوا گردند.

معظم له افزود :علمای اسلام اعم از شیعه و سنی با تکیه بر یادگیری مذاهب مختلف می توانند در ایجاد وحدت اثرگذار باشند و وحدت را تقویت نمایند چرا که وحدت می تواند بعنوان یک فرهنگ دینی، جهان اسلام را از تلاطم و آسیب دشمنان دین محافظت نماید.

یادآور می گردد در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین جزائری طی سخنانی به ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت های المصطفی در حوزه های آموزشی ، پژوهشی و فرهنگی پرداخته و اظهار داشتند: المصطفی با ورود به سه حوزه کلان علوم اسلامی ، علوم انسانی و مطالعات زبان و فرهنگ شناسی در شش حوزه دانشی به تربیت طلاب علوم دینی و پژوهشگران معارف وحیانی می پردازد که بحمدالله توفیقات فراوانی در این مسیر به دست آورده است.