دیدار رئیس جامعةالمصطفی با آیت‌الله العظمی مظاهری

گروه خبر: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، رییس جامعة‌المصطفی‌العالمیة با مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه» دیدار و گفتگو کرد. آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیّت‌ها و خدمات جهانی جامعة‌المصطفی‌العالمیة، این نهاد بین‌المللی را از برکات انقلاب و جمهوری اسلامی دانست و تأکید کردند: هرچند مشکلات و نارسایی‌هایی در مجموعه امور کشور و […]

گروه خبر: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عباسی، رییس جامعة‌المصطفی‌العالمیة با مرجع عالیقدر آیت‌الله العظمی مظاهری«مدّظلّه» دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله العظمی مظاهری در این دیدار ضمن تقدیر از فعالیّت‌ها و خدمات جهانی جامعة‌المصطفی‌العالمیة، این نهاد بین‌المللی را از برکات انقلاب و جمهوری اسلامی دانست و تأکید کردند: هرچند مشکلات و نارسایی‌هایی در مجموعه امور کشور و وضع مردم وجود دارد، ولی باید به خدمات و آثار جمهوری اسلامی که در پرتو تلاش و مجاهدت بزرگان و شهداء به دست آمده توجه داشته باشیم.

ایشان هدف مخالفان و دشمنان انقلاب اسلامی را جلوگیری از گسترش اهداف اصلی انقلاب اسلامی در صحنه‌های بین‌المللی برشمرد و خاطرنشان ساخت: همۀ ما باید نسبت به انجام وظایف و مسئولیّت‌هایمان حساسیّت داشته باشیم و با عطف توجّه به جهات معنوی و استمداد از عنایات حضرت ولیّ‌عصر«عجّل‌الله‌فرجه‌‌الشّریف»، در اداءِ رسا‌لت‌های خود کوتاهی نکنیم.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبّاسی، رییس جامعة‌المصطفی‌العالمیة گزارش کوتاهی از فعالیّت‌های این نهاد بین المللی ارائه نمود.