دیدار رئیس نمایندگی خراسان با رئیس جامعةالاسلامیه طب الاسنان شهر نجف

رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان با حضور در نجف اشرف با رییس جامعةالاسلامیه طب الاسنان این شهر، به عنوان میزبان اسکان جمعی از زائران اربعین حسینی المصطفی در خراسان دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صالح در بازدید از جامعةالاسلامیه طب الاسنان شهر نجف در دیدار با رییس و جمعی از مسئولان این مرکز ضمن تقدیر از همکاری و میهمان نوازی دست اندرکاران این مرکز اظهار داشت: با توجه به اینکه چندین سال است که طلاب و پرسنل و همکاران المصطفی در راهپیمایی و اجتماع بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند، یکی از مراکزی که همواره همکاری فوق العاده‌ای در تکریم و اسکان مجموعه المصطفاییان به ویژه نمایندگی خراسان انجام داده است مرکز درمانی جامعه الاسلامیه نجف اشرف است.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت و توسعه همکاری‌های متقابل طرفین اظهار داشت: یکی‌از موضوعات همکاری متقابل می‌تواند برگزاری دوره های کوتاه مدت متقابل‌ با حضور گروهی از دانشجویان گروه اسلامی انسانی هر دو مجموعه در مشهد و بالعکس باشد.

رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان ادامه داد: همچنین این همکاری‌ها می تواند در زمینه همکاری‌های علمی و فرهنگی مشترک نظیر مسابقات، جشنواره‌ها، همایش‌ها و نشست‌ها تداوم یابد.

شایان ذکر است امسال، بیش از هزار نفر زائر المصطفایی از مشهد شامل طلاب، اساتید و همکاران و خانواده‌های طلاب، در قالب ۱۰ کاروان از ملل مختلف به زیارت اربعین حسینی اعزام شدند و بسیاری از امور در این سفر با مسئولیت خود طلاب و فضلا در حال انجام است.

گفتنی است کاروان المصطفاییان خراسان پس از ۳ روز اقامت در نجف با حضور در جمع راهپیمایان اربعین، عازم کربلای معلا می‌گردد.

در این دیدار همچنین ضمن بازید از محل اسکان طلاب، از نزدیک مسائل آنان بررسی و تعیین و تکلیف شد.