دیدار رئیس نمایندگی خراسان و مدیر مدرسه امام باقر(ع) عتبه حسینی

رئیس نمایندگی المصطفی در خراسان و مدیر مدرسه امام باقر(علیه السلام) عتبه حسینی در کربلای معلی دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا صالح رییس نمایندگی المصطفی در خراسان با حضور در کربلای معلی با حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی مدیر مدرسه امام باقر (علیه السلام) از مدارس تحت اشراف عتبه حسینی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین موسوی اظهار داشت: بقای تفکر اهل بیت علیهم‌السلام و مکتب تشیع به برکت جمهوری اسلامی ایران و رهبری ممتاز امام خامنه‌ای است.

وی افزود: ما افتخار می کنیم که خدمت گذار طلاب باشیم چرا که جامعه المصطفی(ص) العالمیه نقش بزرگی در آماده نمودن جهان برای عصر ظهور دارد و طلاب با انتشار اندیشه های اسلام ناب در سطح جهان در واقع جهان را برای عصر ظهور آماده می‌کنند. از این رو خدمت به این طلاب برای ما باعث افتخار است و ما در این مسیر خود را همکار المصطفی می‌دانیم.

در این دیدار همچنین بر تقویت همکاری‌های فرهنگی، برگزاری اردوهای متقابل‌ کربلا و مشهد و برگزاری دوره‌های کوتاه مدت تاکید شد.

گفتنی است در پایان این دیدار به واسطه خدمات ارزنده ایشان و همچنین همسرشان به عنوان مدیر واحد خواهران این مدرسه که سابقه سال‌ها میزبانی از کاروان طلاب زائر اربعین حسینی در کربلای معلی را بر عهده دارند به رسم یادبود تقدیر شد.

مدرسه امام باقر عتبه حسینی