دیدار رئیس مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت با نماینده جامعةالمصطفی در اندونزی

حجت الاسلام والمسلمین متقی، نماینده جامعةالمصطفی در اندونزی با حضور در مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی با حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدی میانجی در این دیدار به ارائه توضیحاتی در زمینه اقدامات و برنامه های مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت پرداخت و فعالیت منطقه‌ای- زبانی گروه های علمی را از ویژگی های ممتاز مؤسسه عنوان کرد.

وی افزایش همکاری ها و هم افزایی ها در پیشبرد اهداف المصطفی را مفید دانست و افزود: آموزش های کوتاه مدت به دو صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شود که در بخش غیر حضوری شاهد برگزاری دوره های آنلاین و آفلاین هستیم.

رئیس مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی بر برگزاری تورهای علمی برای اساتید دانشگاه های مختلف و اعضای هیئت علمی با همکاری نمایندگی المصطفی در کشور اندونزی تأکید نمود.

حجت الاسلام والمسلمین متقی، نماینده المصطفی در کشور اندونزی نیز در ادامه این دیدار موقعیت و شرایط کشور اندونزی از نظر نگاه اهل بیت علیهم السلام را تشریح و نگاه به کشور اندونزی را در منظومه دستگاه های فرهنگی بیان نمود.

وی به تبیین برکات جامعةالمصطفی در کشور اندونزی پرداخت و جایگاه اهل بیت علیهم السلام و قوانین خاص این کشور را تبیین کرد.

وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های مؤسسه آموزش های کوتاه مدت در حوزه های منطقه ای و برگزاری دوره های کوتاه مدت، بر همکاری بیشتر در زمینه دوره های کوتاه مدت غیر حضوری تأکید نمود.

نماینده جامعة المصطفی در کشور اندونزی تجاری‌سازی محتوا و استاد با رویکرد بومی را از موارد مهم عنوان کرد و افزود: برای تولید محتوا باید از اساتید زبان دان ایرانی، عربی و زبان های مختلف استفاده نمود و گروه های پژوهش محور در حوزه بایسته های فکری و مذهبی اندونزی شکل بگیرد تا با مطالعات دقیق و پژوهش محور وابسته به منظومه فکری و منطقه ای خروجی در دوره های کوتاه مدت جهت پیدا کند.

وی مدیریت فرآیند تولید محتوا را از دیگر ارکان مهم عنوان نمود و متدولوژی تدریس و نگاه زیبایی شناختی و جذاب به تولید محتوا را از دیگر مباحث حایز اهمیت دانست.

در این جلسه مقرر گردید تا تفاهم نامه ای میان مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی و نمایندگی جامعةالمصطفی در کشور اندونزی در زمینه همکاری های مشترک منعقد گردد.