گزارشی از جلسه مدیران گروه های علمی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت در زمینه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

جلسه هماهنگی مدیران گروه های علمی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت در زمینه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی برگزار شد.

 

جلسه هماهنگی مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت جهت حضور در کنفرانس وحدت اسلامی با حضور دکتر الله اکبری مدیر کل روابط عمومی جامعةالمصطفی و مدیران گروه های منطقه‌ای مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی برگزار شد.
دکتر یزدیان معاون پذیرش و ارتباطات مؤسسه آموزش های کوتاه مدت در این جلسه به مصوبه کمیته ارتباطات برای بهره مندی و بهره وری بیشتر از کنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و افزود: لازم است مدیران گروه های علمی و اعضای موسسه در این کنفرانس حضور داشته باشند؛ بنابراین این جلسه در راستای تبیین دغدغه های مدیران گروه ها تشکیل شده است تا بتوانند حضور فعالی در این کنفرانس داشته باشند.
حجت الاسلام رئیسی زاده معاون علمی تربیتی مؤسسه آموزش‌های کوتاه مدت المصطفی بر ارائه بسته هایی برای معرفی مؤسسه تأکید کرد و دریافت برنامه کنفرانس و برگزاری برنامه هایی ویژه میهمانان بین المللی کنفرانس در قم را از دیگر موارد حائز اهمیت توصیف نمود.
حجت الاسلام بهزادیان، رئیس اداره نیازسنجی و برنامه ریزی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت، ارائه لیستی از اشخاص شرکت کننده در اجلاس و رزومه فعالیت آنها را مفید ارزیابی نمود.
دکتر صفا مدیر گروه مطالعات اسلامی منطقه اروپا، آمریکا و آفریقای غیر عربی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت، بر استفاده هر چه بهتر از ظرفیت زبانی مؤسسه برای استفاده بهتر از فرصت کنفرانس تأکید نمود و برپایی نمایشگاه جهت معرفی هر چه بهتر مؤسسه را در پیشبرد اهداف مفید ارزیابی نمود.
وی حضور مسئولان کمیته ها به فراخور زبان مورد نیاز را از دیگر دغدغه ها عنوان نمود و افزود: ارائه محتوا و موضوع کمیسیون‌ها و اعضای کمیسیون‌ها می‌تواند در اعزام مسئولان کمیته‌ها کمک کند.
حجت الاسلام حسینی، مدیر گروه مطالعات اسلامی منطقه عربی و شمال آفریقا مؤسسه آموزش های کوتاه مدت نیز در ادامه نکاتی جهت ارتباط گیری بهتر و آسان تر در کنفرانس بین المللی وحدت مطرح نمود.
دکتر الله اکبری مدیرکل روابط عمومی جامعةالمصطفی به همکاری‌های فی مابین در زمینه کنفرانس وحدت اسلامی اشاره نمود و افزود: جامعةالمصطفی یکی از ارکان بین المللی در همکاری‌های فی ما بین در این کنفرانس محسوب می شود.
وی مطالبات و خواسته های گروه های علمی را برای حضور بهتر در کنفرانس وحدت بسیار ارزشمند دانست و ابراز امیدواری نمود با پیگیری این مطالبات از فرصت کنفرانس بتوان بهره برداری بهتری داشته باشیم.