به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت پذیرفت؛

برگزاری نشست تحلیل و تبیین دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت در خراسان

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس نشست تحلیل و تبیین دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت در نمایندگی جامعةالمصطفی در خراسان با حضور محمد طهرانی مقدم معاون ستاد امربه‌معروف کشور و  در نمایندگی جامعة المصطفی خراسان برگزار شد.

محمد طهرانی مقدم در این نشستضمن تبیین آیه “من المومنین رجال  صدقوا ما عاهدوا الله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا” به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی پرداخت و اظهار داشت: امنیت امروز مرهون اجرای دکترین مقاومت مبتنی بر پیش‌گامی در حرکت مقابله‌ با دشمن در بیرون از مرزهای ایران اسلامی است.

وی افزود: در جنگ تحمیلی تمام‌ دنیا با تمام توان پشت صدام ایستاده بود و اگر رشادت‌های امثال شهید سلیمانی‌ها و تدابیر نظیر شهید تهرانی مقدم‌ها نبود امروز باید با داعش در داخل ایران اسلامی می‌جنگیدیم.

سخنران این نشست  ادامه داد: شهید تهرانی مقدم مصداق بارز ولایت‌مداری، توسل، تمسک و جهاد بود و به برکت امامت، ولایت و اطاعت از ولی‌فقیه و رشادت امثال شهید تهرانی مقدم امروز به جایی رسیده‌ایم که در رتبه چهارم هوافضا و فضا و رتبه ششم موشکی دنیا هستیم.

وی با تأکید بر این که ویژگی‌های بارز شهدا مراقبت بر نماز اول وقت، مداومت به زیارت عاشورا و دستگیر از محرومان بود، خاطرنشان ساخت: امروز راه شهدا ادامه دارد و ان‌شاءالله دفاع مقدس ما تا رسیدن به آن تمدن بزرگ اسلامی یعنی ظهور امام‌زمان (عج) ادامه دارد.