قدردانی طلاب مدرسه علمیه نرجس از مواضع اصولی رئیس‌جمهور در مجمع عمومی

طلاب و مسئولان مدرسه علمیه نرجس(سلام الله علیها)، در پیامی از رئیس‌جمهور به دلیل مواضع اصولی‌ ایشان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کردند.

طلاب و مسئولان مدرسه علمیه نرجس(سلام الله علیها) در پیامی از حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی، ریاست جمهوری اسلامی ایران، به دلیل مواضع اصولی‌ ایشان در مجمع عمومی سازمان ملل تشکر و قدردانی کردند، متن پیام بدین شرح است:

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی(دامت توفیقاته) سلام علیکم؛ با تبریک سالگرد تاریخ ساز مقاومت و دفاع مقدس ملت ایران، بدینوسیله حرکت حماسی و افتخارآفرین حضرت عالی در مرکز استکبار جهانی که از الطاف بلند الهی بود را ارج می‌نهیم.

رویکرد اسلامی، قرآنی، شجاعانه و جهادی شما که برخاسته از اخلاص، ولایت محوری و روحیه انقلابی می‌باشد، موجب مباهات و سربلندی جهان اسلام و ملتهای مظلوم و مدافع حق و به ویژه مردم غیور ایران گردید.

در دست داشتن قرآن کریم که شرف و عزت و مایه افتخار و سربلندی ماست و سخن گفتن از اسلام ناب محمّدی«صلی الله علیه و آله » همراه با تولّی و تبرّی و دفاع از شهدای مدافع حق ،بیان شجاعانه جنابعالی در تبیین جنایات آمریکا در حق ملت‌های مظلوم و به‌ویژه تقبیح ترور قهرمان مبارزه با تروریسم با بالا بردن تصویر شهید عالی‌مقام سردار سلیمانی و محکوم کردن این جنایت بزرگ که رئیس‌جمهور آمریکا به انجام آن اقرار نمود و همچنین تسریع در پیگیری حقوقی و محاکمه آمران و عاملان این جنایت، باعث خلق صحنه‌ای پرافتخار و ماندنی برای ملت ایران و شادمانی همه آزادگان و مظلومین جهان گردید، مدافعان حق را در عالم سر افراز و به شوق آورد و به همان میزان جبهه باطل و رژیم صهیونیستی را غضبناک نمود.

ریاست محترم جمهور، مطالبات بحق و بیانات جامع شما در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، بویژه پیشنهاد تشکیل جنبش جهانی تعهد به خانواده به مجمع عمومی سازمان ملل نشان داد جمهوری اسلامی بر اساس تعالیم مکتب اسلام و همچنین فرهنگ ایرانی به خانواده به عنوان اصلی‌ترین خاستگاه ارزش‌های فطری بشری و پایداری و ثبات بنیان آن اعتقاد دارد و این را می‌خواهد در ابعاد جهانی پیگیری کند.

بدینوسیله اعلام میداریم فرزندان این آب و خاک، تا آخرین نفس، پای آرمان‌های این انقلاب و تشکیل و تحکیم و تعالی خانواده خواهند ماند و از مواضع انسانی اسلامی‌تان در سازمان ملل تشکر و قدردانی می‌نمایند و مشتاقانه برای پیوستن به جنبش جهانی تعهد به خانواده اعلام آمادگی می کنند.

خدا را شاکریم که امروز رییس جمهوری نصیب ملت عظیم الشأن ایران شده است که صدای رسای انقلاب و ولایت و سرباز شایسته ای برای امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» و نایب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای«مدظلّه العالی» می باشد.

‌در پناه حق مستدام، عاقبت بخیر و سربلند باشید

موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس س مشهد مقدس