به همت مدرسه عالی خواهران نمایندگی برگزار شد؛

گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نمایندگی آشتیان

 به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم تجدید میثاق با شهدا همراه با قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدای مدفون در نمایندگی جامعة المصطفی در واحد آشتیان برگزار شد.

در این برنامه خواهران محترمه با حضور بر مزار شهدای گمنام به قرائت فاتحه و زیارت عاشورا پرداختند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان نمودند و در ادامه با حضور در نمازخانه از سخنان حجت الاسلام و المسلمین مدرس زاده رئیس نمایندگی جامعةلمصطفی در استان مرکزی بهره مند شدند.

وی در سخنانی خطاب به حضار عرضه اظهار داشت:شهادت بدین معنا است که یک انسان برترین و محبوبترین سرمایه‌ی دنیوی خویش را نثار آرمانی سازد که معتقد است زنده ماندن و بارور شدن آن، به سود بشریت است.

رئیس نمایندگی جامعةلمصطفی در استان مرکزی افزود: فرهنگ شهادت یعنی فرهنگ تلاش کردن با سرمایه‌گذاری از خود برای اهداف بلندمدّت مشترک بین همه‌ی مردم؛ که البتّه در مورد ما آن اهداف، مخصوص ملّت ایران هم نیست، برای دنیای اسلام، بلکه برای جهان بشریت است.

حجت الاسلام و المسلمین مدرس زاده با بیان این که هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک امتداد زمانی و فقط یک برهه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی زمانی نیست، یادآور شد:دفاع مقدس گنجینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی عظیمی است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتوانند از آن استفاده، استخراج، مصرف و سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری کنند.