آیین آغاز سال تحصیلی نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان

آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۲ -۱۴۰۳ نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) با حضور پرشور طلاب برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین طاهایی، رئیس نمایندگی جامعةالمصطفی در اصفهان در این مراسم پیرامون ارتباط با حضرت صاحب الزمان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و الگو پذیری از سیره اهل بیت (علیهم السلام) درتمام امور به ویژه در ارتباط با اهل سنت و رعایت مبحث تقریب در برخورد با ایشان تذکراتی را ارائه داد.

وی در خصوص آموزش پویا و فعال و برخی ضرورت های تحصیلی عالم طلبگی بر تقویت دو بال علم و تقوا برای بالنگی و رشد تاکید نمود.

در ادامه حجت الاسلام دکتر اسدی معاون آموزش نمایندگی ضمن اشاره به برخی از الزامات آموزشی، بر غنیمت شمردن فرصتها و استفاده بهینه از آن، بر ارتباط مستمر با سامانه سجا و اساتید محترم، مدیران گروهها و مدیران مدارس تاکید کرد.

از دیگر برنامه های این مراسم قرائت پیام ریاست محترم المصطفی حجه الاسلام و المسلمین دکتر عباسی به مناسبت آغاز سال تحصیلی، بیان نکات پژوهشی توسط حجت الاسلام دهقانی معاون پژوهش نمایندگی و نکات تربیتی توسط حجت الاسلام محبی معاون فرهنگی تربیتی و همچنین تقدیر از طلاب ممتاز تحصیلی با اهدا لوح تقدیر و جوایزی نقدی بود.