جشن آغاز سال تحصیلی در بنت المصطفی اصفهان

همزمان با ایام میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی الله علیه و‌آله) و امام صادق (علیه السلام)، مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه عالی بنت المصطفی (سلام الله علیها) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین طاهایی، رئیس مجتمع آموزش عالی اصفهان، در حسینیه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین طاهایی، رئیس نمایندگی جامعة المصطفی در اصفهان در جمع طلاب خواهر پس از تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله) و امام جعفر صادق (علیه السلام) با اشاره به این نکته که طلاب باید دو بال علم و تقوا را با هم داشته باشند، اظهار داشتند آموزشی که بدون تزکیه باشد نه تنها مفید نیست چه بسا مضر نیز باشد.

وی در ادامه طلاب را به انجام واجبات و ترک محرمات توصیه نمودند و فرمودند ابتدای راه رسیدن به کمال انسانی و رسیدن به مراتب عالی سیر و سلوک برای یک طلبه انجام واجبات و ترک محرمات است که توصیه همه علمای علم اخلاق نیز می باشد.

در ادامه این مراسم نیز معاونان آموزش، پژوهش و فرهنگی، همچنین سرکارخانم دکتر توکلی، مدیر مدرسه عالی بنت المصطفی در جمع طلاب خواهر به ایراد سخن و بیان نکات آموزشی، پژوهشی و تربیتی پرداختند.