آئین بازگشایی مدرسه قرآنی دخترانه توحید برگزار شد

 با ورود دانش‌آموزان به محیط تعلیم‌وتربیت، در مدرسه قرآنی دخترانه توحید از مدارس تابعه معاونت آموزش مرکز امور خانواده‌های جامعةالمصطفی مراسم باشکوه و معنوی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضوی رئیس مرکز امور خانواده‌ها، دکتر متولی معاون آموزش امور خانواده‌ها و دیگر اساتید و میهمانان برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضوی رئیس مرکز امور خانواده‌ها با تبریک سال تحصیلی جدید مطالب ارزشمندی را دررابطه‌با اهمیت تعلیم‌وتربیت بیان داشت و خاطرنشان ساخت: سال تحصیلی جدید همانند سال نو می‌ماند. همان‌طور که در سال نو انسان باید به دنبال تحول در همه زمینه‌ها باشد در سال تحصیلی جدید هم همه دانش‌آموزان و معلمین گرامی باید در طول تحصیل و مسئولیت خودشان همواره درحال‌رشد و خلاقیت باشند و سعی کنند در هیچ سالی رکود را تجربه نکنند.

 رئیس مرکز امور خانواده‌های المصطفی بخش پایانی سخنان خود را با قرائت دعای نورانی «حول حالنا الی احسن الحال» و آرزوی دگرگونی حال حضار به بهترین حال ممکن در عرصه تعلیم‌وتربیت در سال تحصیلی جدید، به پایان رساند.

 در ادامه این مراسم برنامه‌های متنوعی با موضوع سال تحصیلی جدید برگزار شد و در پایان دانش‌آموزان عزیز با نیت تبرک جستن به قرآن کریم از زیر آن عبور کرده و وارد کلاس‌های درس شدند.