جشن میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مدرسه مرعشیه

جشن میلاد محمدامین پیام آور وحی الهی (صلی‌الله علیه و آله) و امام جعفرصادق(علیه السلام) با سخنرانی مدیر حرم مطهر کریمه اهل بیت (علیها سلام) در مدرسه مبارکه مرعشیه برگزار گردید.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاحی مدیر حرم مطهرحضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) به اتفاق مدیر بین‌الملل حرم مطهر میهمانان ویژه این مراسم معنوی بودند.

مدیرحرم مطهر ضمن بازدیداز مدرسه مرعشیه وصحبت باطلاب در مراسم جشن وسرور مدرسه شرکت کرد و با سخنرانی در این محفل معنوی، با تمجید از مقام شامخ پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) اظهار داشت: دنیای بزرگ و ناشناخته با همه عظمتی که دارد در تعبیر خدای متعال در قرآن کریم از آن به عنوان «متاع قلیل» یاد شده و این درحالی است که خدای متعال در توصیف پیامبر رحمت اشاره به این دارد که «انک لعلی خلق عظیم» یعنی دنیا با تمام بزرگی اش کوچک است ولی خلق و خوی رسول خدا بسیار بزرگ وباعظمت است.

وی ادامه داد: در واقع این تعبیرنشان از عظمت رسول گرامی اسلام دارد. پیامبراکرم عظمت دارد و این عظمت در خلق زیبای او جلوه‌گر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحی با اشاره به برخی از سجایای اخلاقی پیامبر رحمت ومهربانی ها، ابراز داشت: آنچه محمدامین صلی‌الله علیه و آله را درمیان امت ها ماندگار وجاوید گردانید اخلاق نیکوی ایشان بود‌. ایشان در فرازی دیگر از سخنان خود گفتند این خلق زیبای پیامبر بود که موجب روی آوردن مردم به آن حضرت شد و الا مطابق فرمایش قرآن کریم مردم از اطراف آن حضرت پراکنده می‌شدند.

جشن میلاد پیامبر در مدرسه مرعشیه