گرامیداشت پیروزی مقاومت فلسطین در نمایندگی اصفهان

به مناسبت گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نشستی با حضور جمعی از طلاب، اساتید و کارکنان در مجتمع آموزش عالی اصفهان روز سه شنبه 18 مهرماه برگزار گردید.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین دکتر قربانی مقدم عضو هیئت علمی مجتمع آموزش عالی اصفهان مطالبی را پیرامون پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بیان نموده و اظهار داشت : در این عملیات بی نظیر و زلزله بزرگ، هیمنه پوشالی رژیم جعلی اسرائیل شکسته شد و به قول رهبر معظم انقلاب این شکست قابل ترمیم نخواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به مضامین دعای بیست و هفتم صحیفه سجادیه امام سجاد که حضرت برای رزمندگان و مرزداران دعا می کنند و نصرت و غلبه آنها را بر دشمن طلب می کنند، خاطرنشان کرد: ما نیز وظیفه داریم به هر طریقی که می توانیم با حمایت و حضور خود، دادن خون و اهداء جان ناقابل به یاری رزمندگان اسلام بشتابیم و در این راه قدمی بر داریم. البته وظیفه مهمتر ما این است که جهاد تبیین داشته باشیم و به مبارزه با جنگ رسانه ای دشمنان برخیزیم و نگذاریم دشمن با عوض کردن جای شهید و جلاد و همچنین با مظلوم نشان دادن ظالم باعث گمراهی مردم و جوانان شود.

شایان ذکر است در پایان مراسم ، حضار با سر دادن شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافقین … مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اسرائیل غاصب زدند.