در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) مشهد صورت پذیرفت؛

دیدار مدیر موسسه فرهنگی کوثر ترکیه با معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد

دکتر قدیر آکاراس و هیأت همراه در قالب مدیر و اعضای هیأت مدیره موسسه فرهنگی کوثر ترکیهضمن بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) با دکتر شاپور بدیعی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد دیدار و گفتگو کردند.

دکتر قدیر آکاراس و هیأت همراه در قالب مدیر و اعضای هیأت مدیره موسسه فرهنگی کوثر ترکیه در سومین روز حضور خود در مشهد مقدس ضمن بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) با دکتر شاپور بدیعی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دکتر حسینی رئیس بیمارستان امام رضا علیه السلام دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که در حاشیه بازدید از بخش های درمانی دانشگاه صورت گرفت دکتر شاپور بدیعی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه گزارشی از روند ارائه خدمات به بیماران غیر ایرانی و ظرفیت های علمی و آموزشی این دانشگاه اظهار داشت: استفاده از ظرفیت موسسه فرهنگی کوثر ترکیه در معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گردشگری سلامت مشهد مقدس می تواند به صورت جدی در برنامه های این دانشگاه لحاظ شود.

وی افزود: جامعةالمصطفی با ایجاد ساز و کار حضور طلاب غیرایرانی در مشهد توانسته است ارتباط مؤثر و کارآمدی را با دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ویژه معاونت بین الملل داشته باشد و تلاش خواهیم کرد تا از این ظرفیت برای معرفی توانمندی های کشور اسلامی ایران در کشورهای همسایه استفاده نماییم.

در ادامه دکتر قدیر آکاراس مدیر موسسه فرهنگی کوثر، ضمن قدردانی از تلاش های دست اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی مشهد از هرگونه همکاری با این دانشگاه در زمینه معرفی ظرفیت های پژوهشی و درمانی و ارائه دوره های تخصصی برای جذب دانشجویان کشور ترکیه و توریسم سلامت از طریق اطلاع رسانی در شبکه ١۴ تلویزیونی کشور ترکیه استقبال کرد.

دکتر آکاراس تصریح کرد: این مؤسسه تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا در زمینه اعلام برنامه های دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشجویان کشور ترکیه اقدام لازم را انجام دهد تا دانشجویان کشور ترکیه بتوانند ضمن حضور در شهر مشهد مقدس در جوار بارگاه مطهر حرم رضوی به تحصیل در این دانشگاه بپردازند.