اعلام همبستگی المصطفائیان گلستان با فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی

همزمان با عملیات تاریخی طوفان الاقصی و پیروزی چشمگیر جبهه مقاومت اسلامی فلسطین و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در بمباران مناطق غیرنظامی طلاب، اساتید و کارکنان جامعه المصططفی العالمیه نمایندگی گلستان تجمع کردند.

همزمان با عملیات تاریخی طوفان الاقصی و پیروزی چشمگیر جبهه مقاومت اسلامی فلسطین و جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در بمباران مناطق غیرنظامی طلاب، اساتید و کارکنان جامعه المصططفی العالمیه نمایندگی گلستان با تجمع و سردادن تکبیر الله اکبر ضمن اعلام همبستگی با ملت سرافراز فلسطین، جنایان رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدیان، در این تجمع طی سخنان کوتاهی با اشاره به عملیات کم نظیر طوفان الاقصی ابراز داشت: کشته شدن تعداد زیادی سرباز صهیونیستی و تصرف شهرک‌های فلسطینی، باگ بزرگ امنیتی موجود و نیز اسیر گرفتن جمع کثیری از صهیونیست‌ها، در واقع رد نظریه عادی سازی روابط مبتنی بر عدم توان مقابله مقاومت، بوده است.

وی در ادامه ضمن اشاره به خباثت‌ها و جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران مناطق غیرنظامی و کشتار زنان و کودکان تصریح کرد: احتمال از دست دادن هم‌پیمانان منطقه‌ا‌ی بعد شکست فضاحت بار صهیونیست‌ها، برای رژیم غاصب بسیار ناگوار و تلخ خواهد بود.

تجمع کنندگان با قرائت بیانیه پایانی بر حق حاکمیت فلسطینیان بر سرزمین های خود تاکید و با مجاهدان فلسطینی اعلام همبستگی نمودند.